مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: معلمان تاکنون ایثارگری های زیاد و اقدامات بسیار ارزشمندی در آموزش دانش‌آموزان از خود نشان داده‌اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،کوروش مودت مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در مراسم بزرگداشت مقام معلم و  تجلیل از معلمان و مدیران نمونه منطقه آزاد اروند گفت: معلمان تاکنون  ایثارگری های زیاد و اقدامات بسیار ارزشمندی در آموزش دانش‌آموزان از خود نشان داده‌اند و این امر قابل ستایش و تقدیر است .

او با تقدیر از تلاش معلمان در آموزش دانش آموزان در فضای مجازی گفت:  کرونا به همه ما  نشان داد که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری و مدرسه نمی شود و کیفیت آموزش حضوری بسیار موثر تر است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه   اگر شبکه شاد نبود در امر آموزش به شدت به مشکل بر می خوردیم  گفت: بیش از  ۱۲ میلیون دانش آموز و ۷۶۰ هزار معلم در شبکه شاد به تعلیم و تعلم مشغول هستند و این اقدامی بسیار مهم وگسترده است.

او افزود : امتحانات پایه نهم و دوازدهم را نمی توان غیر حضوری برگزار کرد زیرا آزمون پایه دوازدهم در به میزان ۶۰ درصد در کنکور موثر است و آزمون پایه نهم نیز تعیین کننده رشته تحصیلی دانش آموز در مقطع بالاتر است.

حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند هم در این مراسم گفت: توجه به منابع انسانی ضرورت پیشرفت و بالندگی جامعه است و  تجربه کشورهای پیشرفته هم این امر را ثابت می‌کند

او افزود :آموزش زیر بنای ساخته شدن و تربیت افراد است و امیدواریم بتوانیم نقشی کوچک در رشد و اعتلای آموزش و پرورش منطقه ایفا کنیم

نقش و تاثیر معلم در جامعه

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر هم در این مراسم گفت : خداوند، انبیا و ائمه، معلمان جامعه بودند و این خود نشان  دهنده اهمیت ،نقش و تاثیر معلم در جامعه است.

در پایان این مراسم از ۴۵ نفر از معلمان و مدیران نمونه شهرستان های آبادان و خرمشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.