فرماندار ویژه آبادان؛

معلمان چراغ راه دانش بشری هستند

فرماندار ویژه آبادان فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز معلم را تبریک گفت و از معلمان به عنوان چراغ راه دانش بشری یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه تمام دستاوردهای علمی، هنری، فرهنگی، پزشکی، ورزشی و دیگر علوم مدیون دانش آموزیِ معلمان، آموزگاران و دبیران است گفت:محصلان و دانش آموزان به مثابه ی نهالی کوچک زیر نظر معلمان در مسیر رشد و نمو قرار می گیرند تا بر اساس شایستگی ها و توانمندی هایشان بتوانند در آینده با شکوفا شدن، سهم بسزایی در چرخه‌ی زندگی و پویایی جامعه داشته باشند.

او ادامه داد: بیشتر خاطرات ریز و درشت، تلخ و شیرین، اشکها و لبخندهای ما، در دوران تحصیل و پشت نیمکت های چوبی و فلزی کلاسهای درس خلاصه می شود که نشان می دهد بخش زیادی از زندگی خود را در مدارس و در کنار معلمان خود گذرانده ایم.

فرماندار ویژه آبادان از تاثیر مهم آموزش معلمان در ایام مبارزه با ویروس کرونا یاد کرد و گفت:در این روزها که به دلیل کرونا ویروس مدارس تعطیل می باشد، آموزش از راه دور و مجازی معلمان می تواند تعیین کننده ی کیفیت آموزشی سال تحصیلی جاری باشد، لذا اهمیت کار این عزیزان در رده ی کار ایثار گران جهادی جبهه ی بهداشت و درمان قرار دارد.

موسوی  گفت:از خداوند منان مسئلت دارم، تمام آموزگاران ایران اسلامی در صحت و سلامت کامل بتوانند در مسیر اهداف آموزشی و پرورشی به موفقیت های مهمی دست یابند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.