مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۲۱  اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق در شوش

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی فردی که اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می‌کرد، را شناسایی و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند و با هماهنگی مرجع قضائی از محل بازرسی و تعداد ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق و ۱۴ متر کابل برق کشف کردند.

او با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۷ اهواز با انجام اقدامات پلیسی هویت ۲ سارق عامل سرقت‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی دستگر و اموالی از قبیل ۸ دستگاه ضبط و پخش داخل خودرو، ۸ عدد عینک افتابی، ۴ عدد ساعت مچی، یک دستگاه دوربین عکسبرداری و فلمبرداری و سرقتی کشف شد.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۱۰ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: سارقان مذکور به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سارقان و عاملان تیراندازی در حمیدیه با دستان بسته

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه اظهار کرد: در رابطه با ارتقاء امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت به مدت ۲ روز پس از هماهنگی با مرجع قضائی با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد و ماموران پلیس در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی بوده ۲ سارق، ۲ عامل تیراندازی و ۶ نفر عوامل نزاع و درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه خودرو پراید، دو دستگاه موتورسیکلت و یک قبضه سلاح شکاری کشف شد، گفت: متهمان به ۴ فقره سرقت اماکن دولتی، ۲ فقره سرقت سایر و ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس با انجام تحقیقات پلیسی یک سارق سابقه‌دار را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه اموالی شامل سیم و کابل برق شبکه هوایی و ساختمانی، لوازم ساختمانی و شیر آلات، پمپ و کنتور آب، فن کولر گازی، لوله‌های ۴ متری مخابرات و قطعات موتورسیکلت سرقتی کشف و پس از شناسایی تحویل مالباختگان شد، ادامه داد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

برق دستبند بر دسان سارق سیم برق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران مبارزه با سرقت کلانتری ۱۲ حین گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی طی ۲ عملیات پلیسی تعداد ۹ سارق حرفه‌ای را حین سرقت سیم برق شناسایی و طی عملیاتی هماهنگ و منسجم آنان را قبل از متواری شدن دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۲۰ متر سیم و کابل برق سرقتی به همراه ۵ دستکش مخصوص سرقت سیم برق کشف شد و پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای کابل برق در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل فشار قوی در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۰ با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند و ۱۰ متر کابل فشار قوی سرقتی کشف شد.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، گفت: سارقان به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان موتور سیکلت حلقه زد

سرهنگ فتح اله پارسائی فرمانده انتظامی گتوند بیان کرد: با توجه به وقوع سرقت‌های انجام شده در سطح شهرستان، موضوع در دستور کارپلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ سارق به هویت معلوم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف متهمان به ۷ فقره سرقت اظهار داشت: آن‌ها پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کشف ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در امیدیه

سرهنگ علیرضا میررضایی فرماندهی امیدیه گفت: به منظور برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی امیدیه به دیلم، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند و پس از رصد دقیق عملکرد قاچاقچیان و هماهنگی با مرجع قضائی، یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و با تشدید اقدامات پلیسی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: در این رابطه ۴ سوداگرمرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار