معاون گردشگری شهرداری مشهد گفت: کودکان و نوجوانان شاهنامه‌خوان کشور در مرحله نهایی سومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نرگس شالچیان معاون گردشگری شهرداری مشهد گفت: کودکان و نوجوانان شاهنامه‌خوان کشور در مرحله نهایی سومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی با هم رقابت می‌کنند. در این دوره بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که ۶۰ اثر در مرحله اول از نظر داوران انتخاب شدند. در مرحله بعد این آثار در صفحه شهرداری مشهد در شبکه اجتماعی «آپارات» بارگذاری شده و از این طریق ۳۰ اثر از نگاه مردم و داوران به مرحله نهایی راه یافتند.

او افزود: در این رقابت ۳۰ کودک و نوجوان به صورت مجازی در سه گروه سنی به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت از هر گروه سه نفر و در مجموع ۹ نفر برگزیده خواهند شد.


بیشتر بخوانید


معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند این رقابت را از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه از طریق صفحه شهرداری مشهد در شبکه اجتماعی آپارات و همچنین صفحه معاونت گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد دنبال کنند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار