دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با فوت سه نفر، تعداد جانباختگان کرونا در این استان به هزار و ۸۹ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۳۴۵ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی  بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۹ نفر به کرونا، قطعی است.

او ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۶۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۵۴ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بوده‎اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا، افزود: ۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۱۳ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.


بیشتر بخوانید


کشمیری با اشاره به ثبت سه مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به کرونا، عنوان کرد: این افراد شامل سه مرد ۹۵، ۹۲ و ۶۳ ساله و با سابقه بیماری قلبی، کلیوی، سرطان و دیابت هستند.

او گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون هزار و ۸۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: همچنین از آغاز همه‌گیری کرونا تاکنون ۳۸ هزار و  ۷۹۰ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌‎‌اند.

کشمیری بیان کرد: تعداد موارد بستری، روزانه در حال کاهش است و امیدواریم که با کمک هم استانی‌ها با مسافرت نرفتن در تعطیلات آخر هفته و عید فطر شاهد ادامه روند نزولی بستری و فوت در استان باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.