سردار دهقان امروز سه‌شنبه برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه شنبه ساعت ۱۵:۲۰ با حضور در وزارت کشور برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.

دهقان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم و هم‌چنین با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده‌ام.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، تصریح کرد: دولت من دولتِ شهروندان قدرتمند ایرانی است و همه با هم برابر هستند دولت من، دولتی سازنده است که صرفاً بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به‌دنبال ایجاد آسایش واقعی برای مردم است.

دهقان گفت: سیاست خارجی ایران بر اساس تعامل با همه کشورهاست؛ در این مسیر آن‌چه مهم است نه یک ارتباط یک‌طرفه بلکه ارتباطات دوجانبه و چندجانبه را سامان خواهم داد به‌جز رژیم صهیونیستی با سایرین برای تامین امنیت و منافع ملی بر مبنای عزت و اقتدار تعامل خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر سرنوشت حضور در انتخابات اظهار داشت: حرف اول و آخر را مردم می‌زنند و هیچ قدرت و حزبی دارای اثر نخواهد بود. در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم و هم‌چنین با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده‌ام.

وی در این نشست خبری نیز از کتاب خود که شامل برنامه‌هایش برای دولت سیزدهم است، رونمایی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من موندم اولین فردی که ثبت نام کرد دکتر محمد بود ولی چرا از کسی دیگه ای نام بردید؟
آخرین اخبار