روز نخست ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری؛

یک خانم، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ یارانه ۳ میلیون تومنی برای هر نفر/ سعید محمد هم ثبت نام کرد/ دولتِ شهروندان قدرتمند ایرانی

در نخستین دقایق آغاز ثبت نام ریاست جمهوری یک زن وارد وزارت کشور شد و با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام خود را انجام داد. 

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز سه‌شنبه رسماً با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به مدت ۵ روز، در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.  

یک زن، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری

در نخستین دقایق آغاز ثبت نام ریاست جمهوری یک زن وارد وزارت کشور شد و با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام خود را انجام داد. این کاندیدای زن انتخابات ریاست جمهوری دکترای علوم سیاسی داشته و حقوقدان و اقتصاد دان است.

وی درباره شعار انتخاباتی خود هم گفت: ما می توانیم چون می خواهیم، ما می خواهیم چون می توانیم. این شعار به معنی خواستن و توانستن است و اولین برنامه ام بعد از انتخابات، تولید و اقتصاد است، باید همت کرد و مشکلاتی که ایجاد شده را رفع کنیم.

یک زن، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری

نماینده جریان سوم در صف ثبت نام

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی هم فرد دیگری بود که در دقایق اولیه آغاز ثبت نام خود را به وزارت کشور رساند و ثبت نام کرد.

عزیزی شعار دولت خود را  جهاد برای حل مشکلات مردم، جهاد برای قطع زنجیره فساد، ویژه خواری و رانت اعلام کرد و گفت: مردم ما همیشه در عرصه‌های مختلف جهاد حضور داشتند و نقش آفرینی کردند و حق مردم هست که برای حل مشکلات آنها اقدام جهادی انجام شود.  

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی علت حضور خودش را مطالبه مردمی عنوان کرد و گفت: در این دوره از انتخابات مطالبه اصلی مردم سپردن مدیریت اجرایی کشور به دست چهره های جدید و غیر تکراری است. حاصل عملکرد مدیران تکراری اوضاع نابسامان اقتصادی، بحران و رکود است. بنابراین مردم خواستار روی کار آمدن مدیران تازه نفس و غیرتکراری هستند و تاکیدات مقام معظم رهبری هم بر تشکیل دولت جوان و تازه نفس است.

یک زن، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ نماینده جریان سوم در صف ثبت نام

عزیزی افزود:  اگر میان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم نامزد مردمی و غیرتکراری حضور نداشته باشد، از هیچ چهره تکراری حمایت نخواهیم کرد. هرچند که بر اصل انتخابات و مشارکت در آن اعتقاد داریم.  اجازه بدهید با حضور چهره‌های جدید شور انتخاباتی ایجاد شود و مردم احساس مشارکت واقعی را لمس کنند. شاید عده‌ای منافع گروه انحصاری خودشان را  مشارکت پایین مردم در انتخابات جست‌وجو کنند ولی منافع ملی در مشارکت حداکثری و جوش و خروش انتخاباتی مردم پای صندوق های رای است، منافع ملی را در یابیم نه منافع شخصی را.

 دولتِ شهروندان قدرتمند ایرانی

سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه شنبه با حضور در وزارت کشور برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.

دهقان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم و هم‌چنین با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده‌ام.

یک خانم، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ نماینده جریان سوم در صف ثبت نام/ ۶۴ برنامه امیر نامی برای انتخابات/ سعید محمد هم ثبت نام کرد

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، تصریح کرد: دولت من دولتِ شهروندان قدرتمند ایرانی است و همه با هم برابر هستند دولت من، دولتی سازنده است که صرفاً بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به‌دنبال ایجاد آسایش واقعی برای مردم است. سیاست خارجی ایران بر اساس تعامل با همه کشورهاست؛ در این مسیر آن‌چه مهم است نه یک ارتباط یک‌طرفه بلکه ارتباطات دوجانبه و چندجانبه را سامان خواهم داد به‌جز رژیم صهیونیستی با سایرین برای تامین امنیت و منافع ملی بر مبنای عزت و اقتدار تعامل خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر سرنوشت حضور در انتخابات اظهار داشت: حرف اول و آخر را مردم می‌زنند و هیچ قدرت و حزبی دارای اثر نخواهد بود.  با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم و هم‌چنین با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده‌ام.

وی در این نشست خبری نیز از کتاب خود که شامل برنامه‌هایش برای دولت سیزدهم است، رونمایی کرد.

۶۴ برنامه امیر نامی برای انتخابات

ساعت ۹ بود که محمد حسن نامی وزیر اسبق ارتباطات دولت احمدی‌نژاد هم با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد. در کارنامه سرتیپ نامی، سمت‌هایی چون وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی، رئیس اداره دوم و معاون ستاد مشترک ارتش، رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به چشم می‌خورد.

یک زن، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ نماینده جریان سوم در صف ثبت نام

نامی با بیان اینکه ۶۴ برنامه برای انتخابات پیش‌رو در نظر دارم، اظهار کرد: اعتقاد من این است تا زمانی که همه نامزدهای مورد نظر، مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته‌اند نه باید ستاد بزنند و نه از اعضای کابینه نام ببرند.

وی عنوان کرد: من این‌ها را همگام با تایید شورای نگهبان می‌دانم و تا تایید نهایی در این راستا اقدام نمی‌کنم. ۶ برنامه من، مربوط به شش ماهه اول است که مربوط به وضعیت معیشتی مردم می‌شود. برابر با قانون اساسی قوه مجریه، قضائیه و مقننه زیر نظر ولایت و مردم هستند و باید این ماده از قانون را رعایت کنند.

نامی تصریح کرد: من نیروهای مسلح را می‌شناسیم و می‌دانم جمهوری اسلامی در بُعد امنیتی و دفاعی و نظامی در رده اول غرب آسیا است که در چند رخداد سال‌های اخیر به وضوح قابل بررسی است.

وی در پاسخ به این سوال که خود را عضو کدام جریان سیاسی می‌دانید، گفت: به صورت مستقل وارد انتخابات شدم، اما به لحاظ فکری، اصولگرا هستم.

دختر موتورسوار در مسیر پاستور

برخی از شهروندان عادی کشور هم بدون وابستگی های جناحی و سیاسی امروز در وزارت کشور حاضر شده و در انتخابات شرکت کردند. بانویی موتورسوار که با موتور خود را به وزارت کشور رسانده بود و امیررضا علیپور شهروند ۲۷ ساله و با ظاهری متفاوت از ثبت نام های متفاوت امروز هستند.

یک زن، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ نماینده جریان سوم در صف ثبت نام/ ۶۴ برنامه امیر نامی برای انتخابات

تیم کاری‌ام را قبل انتخابات اعلام می‌کنم

 ساعت ۱۱:۳۰ صبح بود که سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) هم با حضور در وزارت کشور برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد. 

 سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ما دنبال یک تحول همه جانبه هستیم و سعی می‌کنیم با مشارکت جوانان این تحول بزرگ را رقم بزنیم.

محمد با بیان اینکه جوانگرایی نه تنها در افراد بلکه در سازوکارها و ساختارها باید انجام شود گفت: رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است. من با داشتن یک برنامه مشخص به عرصه انتخابات آمدم و با دارا بودن یک تیم قوی و مجرب که قبل از انتخابات اعلام خواهم کرد، پا به عرصه گذاشتم.

یک زن، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ نماینده جریان سوم در صف ثبت نام/ ۶۴ برنامه امیر نامی برای انتخابات/ سعید محمد هم ثبت نام کرد

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور آیت الله رئیسی در رقابت‌های انتخاباتی گفت: آقای رئیسی نشانه مبارزه با فساد است و عملکرد وی زبانزد است، ولی به دلیل اینکه تاکنون اعلام موضع در خصوص حضور در انتخابات نکردند اجازه بدهید بعد از تائید صلاحیت‌ها در این رابطه اعلام نظر کنم.

وی افزود: هدف ما این است که کشور با یک نگاه انقلابی اداره شود و در این راستا حرکت خواهیم کرد. من به صورت مستقل آمده ام و از سوی هیچ جریان سیاسی مورد حمایت قرار نگرفتم و نمی‌خواهم قرار بگیرم.

محمد گفت: بیشترین آسیب به فضای اجرایی کشور را دو قطبی اصلاح‌طلب و اصولگرا زده است.

سفیر اسبق در صف ثبت نام

سید وحید کریمی سفیر پیشین ایران در نامیبیا و و دیپلمات پیشین در لندن و نیویورک هم از دیگر چهره‌های ثبت نامی امروز وزارت کشور بود که برنامه ریاست جمهوری خود را بر چهار اصل مسکن، بهداشت، آموزش و حمل نقل استوار دانست و تاکید کرد: مردم ما خسته هستند و باید دولت عملی و با خرد جمعی و نزدیک به اجماع داشته باشیم. هیچ کس نباید احساس کند که در دولت من مشارکت داده نشده است.

یک خانم، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ نماینده جریان سوم در صف ثبت نام/ ۶۴ برنامه امیر نامی برای انتخابات/ سعید محمد هم ثبت نام کرد

داوطلب کفن‌پوش انتخابات ریاست جمهوری

اما روز نخست ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری حاشیه کم نداشت. علاوه بر زن موتورسوار، فردی هم با ظاهری کفن پوش، قرآن و عصا به دست و ماسکی از پرچم ایران به صورت، برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در وزارت حاضر شد.

وی در توضیح حضور خود برای ثبت‌نام ریاست جمهوری گفت که آمده است کشور را از مشکلات نجات دهد.

یک خانم، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ نماینده جریان سوم در صف ثبت نام/ ۶۴ برنامه امیر نامی برای انتخابات/ سعید محمد هم ثبت نام کرد

یارانه ۳ میلیون تومنی برای هر ایرانی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد زارعی فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات هم امروز سه‌شنبه ساعت ۱۶  در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حجت الاسلام محمد زارع فومنی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه پنجاه درصد کابینه من را زنان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: معاون اول من یک خانم خواهد بود و هر ایرانی در دولت من ماهانه ۳ میلیون تومان یارانه دریافت می‌کند و دست آنانی که دزدی از جیب ملت می‌کردند را قطع می‌کنم و آن پول را به مردم می‌دهیم.

وی افزود: دولت من دولت مردمی است و اهل شعار نیستم، اهل عمل‌گرایی و تابع نظام و ولایت فقیه و مخلص مردم هستم. این آقایانی که ۴۲ سال است مدام می‌آیند و می‌خورند باید برگردند به خانه‌هایشان بروند. من برای مبارزه با فساد می‌آیم و یک مدیر سابق را نمی‌گذارم در کابینه و وزارتخانه‌ها بمانند. جای این افراد را باید جوانان بگیرند.

یک خانم، نخستین ثبت‌نام کننده انتخابات ریاست جمهوری/ ۶۴ برنامه امیر نامی برای انتخابات/ سعید محمد هم ثبت نام کرد/ دولتِ شهروندان قدرتمند ایرانی

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من همه قیمت‌ها را در ایران پایین خواهم آورد. من دارایی خاصی ندارم و آنانی که باید از دارایی من خبر داشته باشند، خبر دارند. من درآمد ماهانه‌ام حدود پنج میلیون تومان است و یک ماشین پرشیا دارم. آنانی که گفته‌اند من در کار ساخت‌وساز هستم یا اینکه خودرو وارد می‌کنم دروغ گفته‌اند. من همین الان هم مستأجر هستم.

فومنی در پایان تصریح کرد: من تایید صلاحیت خواهم شد. چرا تایید نشوم؟ من رجل سیاسی هستم و سال‌هاست فعالیت سیاسی و رسانه‌ای می‌کنم.

استاندار پیشین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

محمود زمانی قمی استاندار پیشین ایلام و چهارمحال و بختیاری و رئیس پیشین بنیاد باران هم امروز سه‌شنبه ثبت نام کرد. معینی قمی سابقه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای هرمزگان و سیستان بلوچستان و معاونت سیاسی استانهای ایلام، سمنان و همدان  و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را در کارنامه خود دارد. وی استاندار پیشین استانهای ایلام، چهار محال و بختیاری، مرکزی و یزد است. معینی از نزدیکان رئیس دولت اصلاحات و عضو بنیاد باران است و تا سال ۸۹ مدیر اجرایی آن بنیاد بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای من و خانواده ام ، رئیسی یا سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام . خواهشا خواهشا خواهشا این متن رو بخونید.
همه مون میدونیم که رییس جمهور مسئول اکثر کارهای اجرایی کشوره و هرکسی هم که میگه رئیس جمهور تدارکاتچی هست چرا اومده رئیس جمهور بشه ؟ نگید به خاطر حس مسئولیت درقبال مردم که هیچکس باور نمیکنه .

دقت کنید که دولت ۲۴ سال دست اقایان اصلاحات بوده هاشمی خاتمی و روحانی . اگه هم میگن روحانی باهاشون نبوده پس چرا جلسه داشتن اقایان خاتمی و هاشمی؟

و ۸ سال دست اصولگرا بوده .

الان همه میگن مستقل هستن که خیلی جالبه ولی هیچکسی نیست که چپ یا راستی نباشه .

ببینید الان اگه دقت کنید بین هواداران احمدی نژاد و رئیسی و محمد دعوا و شکاف ایجاد شده . این یعنی پخش شدن رای و از طرفی عده ای در نبود اقای احمدی نژاد نمیخوان رای بدن که حق دارن ولی ایشون از همه پرطرفدارتره که غیر این قابل قبول نیست . پس رای ندادن شماها یعنی رای اوردن اصلاحات و تکرار این ۸ سال و بدبختی و مرگ و میر ناشی از بدبختی و بی پولی .
۹۲ و ۹۶ هم اصلاحات رای اوردن چون راحت تر از اصول گرا به اجماع میرسن . ولی اصولگرا به خاطر اجماع نکردن رای نیاوردن و رای ها پخش شد و ۸ سال بدبخت شدیم .

خواهشا از همه طرفدار های احمدی نژاد عزیز و رئیسی محترم و محمد با برنامه ، خواهش میکنم که دعواها رو بزارید کنار واسه بعد انتخابات .

احمدی نژاد و محمد و رئیسی از یک گروهن :
احمدی از رئیسی حمایت کرده
محمد هم گفته طرح مسکن مهر طرح درجه یکی بوده
و رییسی هم وزراش تقریبا وزرای احمدی بودن

این یعنی از یک گروهن.

تورو خدا روی یک گزینه اجمااااااع کنید و رای بی رای نکنید که رای ندادن یعنی رای اوردن اونها .

اجماع کنید و شرکت کنید که مملکت بیفته دست خودی . که ۸ سال دیگه بدبخت نشیم .

تورو خدا احساسی نشید و این احساسی شدن کار اصلاحاته که هنوز هماز روحانی دارن حمایت میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Netherlands
سعید
۲۰:۴۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ازاصولگرایان فقط نیکزادوجلیلی برای قوه مجریه گزینه مناسبی ندچون تجربه لازم دراین قوه رودارندبقیه کاندیداهای اصولگرایانظامی ندیاازنهادهای حکومتی
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۸:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رأی من دکتر سعید محمد .. آیت الله رئیسی داره در قوه قضایه باندازه یه دولت آبادانی ایجاد میکنه و ایشون رو در این نهاد فوق العاده مهم نیاز داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
میگن رجل سیاسی؟ آیا زن نمی تواند رجل باشد؟ چقدر زنان محروم هستن فقط برا پخت و پز و بچه داری و.... آیا اگر زنان و حاکمان جهان بودن اینقدر اطلاعات سریع پخش می شد که نگو و دنیا روز به روز پیشرفته تر و قشنگ تر و زیباتر بود، این مردان هستن که همش زورگو و سر جنگ دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیزم
مزخرف نگید لطفا :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملکه انگلیس رو دیدیم ، اره اره اصلا هم انگلیس سره جنگ نداره اصلا
فقط دروغ افکنی و فروش موشک و جنگ اندازی و ..... داره که اینا هم اصلا هیچی نیست
ببین دوست عزیز ، پای قدرت که وسط باشه مرد و زن نمیشناسه
باید انسان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیزم شما درس مدرست رو بخون ، چون معلومه عربی رو خوب نخوندی
رجل = مرد
نسا = زن
پس زن نمیتواند رجل باشد ، مرد هم نمی‌تواند نسا باشد
راجع به افعال هم سوال داشتی میتونی بپرسی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من نمیدونم کسی که کارش به جایی رسیده با رقاصه های آمریکایی توئیت میکنه چرا باید تائید صلاحیت بشه اگر شد تا روزی که زنده ام رای نمیدم گرچه رد صلاحیت میشه فقط دنبال جلب توجه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی واجب شرعی هست که بیای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آیت الله رئیسی خردمند بصیر عادل رئیس قوه قضائیه هرگز هرگز هرگز سنگر بسیار بسیار بسیار مهم و حساس و حیاتی قوه قضائیه را ترک نباید بکنند و انشاءالله ترک نخواهند کرد اگر اینچونین کنند و قوه قضائیه را ترک کنند اشتباه بسیار بزرگ جبران ناپذیری را مرتکب می شوند در قبال نظام مقدس عدالت گستر مردمی و بدانید و آگاه باشید قوه قضائیه از قوه مجریه جایگاه و اهمیتش از قوه مجریه بسیار بالاتر و حساس تر است و مدیریت این قوه عدالت گستر کار هر کسی نیست مرد میدان عمل حق علیه باطل این میدان فقط آیت الله رئیسی خردمند بصیر عادل با تجربیات بسیار خوب دکترای و متخصص کارشناس کاردان کاربردی قوه قضائیه هستند و خلاص . رئیس جمهور جوان انقلابی حزب اللهی مستضعفین مردمی خرردمند نخبه خلاق توانا و دانا ائتلافگرا اعتدالگرا عادل سخاوتمند نظر بلند اهل عمل به وعدهایش و شعارهایش که به ملت مستضعفین بینوایان داده در راه است و با حمایت همه مستضعفین و نیازمندان بینوایان محرومان سر تا سر کشور ایران اسلامی عزیزمان بالاترین رای را خواهد آورد و رئیس جمهور خواهد شد و او کسی نیست جز دکتر سعید محمد لایق و شایسته کارآمد و ولایت مدار صادق مسئولیت پذیر که پازل قدرت و اقتدار و اتحاد و یکپارچگی و هماهنگی و انسجام عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف و تعاملات سازنده و پیشرفت پایدار ملت ایران اسلامی و سه قوا را کامل می کند افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و بصیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی میگی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
التماس تفکر واسه خودت داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بيشتر جوانان و راي اولي ها ايده هاي سعيد محمد برايشان جذابه جون تيمش جوانند ولي سنتي ها نظرشان رييسي است. به هر حال يك ماه ديگه مشخص ميشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
۳ میلیون یارانه از کجا میاری؟! معلم ریاضیت کی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه کسی رو لایق نبینم به حاج قاسم رای میدم :)
مَردِ عَمَل!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقدامات رئیسی در حوزه قضایی ک تخصص ایشونه در زمینه های تورم، دزدی، فساد ، رانت و اعدام رو اگه کسی میدونه که چه تغییری دادن ما رو هم در جریان بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من نمی دونم چرا یه عده بی سواد حرف بی جا میزنن داداش مگه وظیفه قوه قضاییه هست تورم و خط فقر و اقتصاد رو درست کنه پس قوه مجریه برای چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا ثبت نام احمدی نژاد را پوشش ندادید .اونکه نظرش نزدیک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا که بحث رای اولی ها داغه بذار بگم که منم ب عنوان ی نوجوون ۱۹ ساله امیدی به هیچ کدومشون ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چند جا گشتم پیدا نکردم. آخر به فکرم خطور کرد که باید بیام باشگاه خبرنگاران برای اینجور خبرها . و می‌بینم که درست فکر می‌کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۳:۰۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سیرک انتخابات با برنامه های از پیش تعیین شده.....
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۰۱:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم رای اولیم و با توجه به صحبت های اقای سعید محمد متوجه شدم بهترین گزینه هستش و با برنامه وارد شده یکی از دلایلی که می خوام بهش رای بدم اینه که با مشورت میکنه و طبق صحبت هاش نقاط ضعف نظام اموزشی کشور رو شناخته و میدونه باید چه کنه
طبق صحبت هاش میگفت که دانش اموزان نباید مطالبی رو اموزش ببینن که بعد از دوران مدرسه چه دانش جو بشن و چه یه شهروند معمولی بدرد شون نمی خوره الان من رشته ریاضی هستم و یه سری کتاب های را باید بخوانم که به ان علاقه ای ندارم و بدردم هم نمی خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هم 30 سال پیش رای اولی بودم ....گشتم نبود ...نگرد نیست سال سال دریغ از پارسال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۰۰:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سید ابراهیم رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای اولی هستم با افتخار به #سعید_محمد رای میدم
Pakistan
ناشناس
۰۶:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هم بین رییسی و سعید محمد موندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
زرشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من تا الان مخالف سعید محمد بودم اما الان مطالبی دیدم که به نظرم بسیار جای تامل داره و بعد از بررسی کامل در صورت اطمینان و در صورت نیامدن آقای رئیسی ممکنه به ایشون رای بدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای من....
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۲۳:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکتر سعید محمد قطعا و یقینا بالای ۲۵ میلیون رای میگیرن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو خواب چرا که نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره اگه کسی رای نده سعیدمحمد رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی ای خانم رییس جمهور شد به هر ایرانی 3میلیون یارانه میده باور نکن اینا همش شعار فقط احمدی نژاد اخی خدا خودت به داد مردم بدبخت برس به حق ماه رمضان به حق عید سعید فطر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی دلار رو رسوند به 30تومن.سعید محمد میبره بالای70تومن.بعد ملت میگن کاش روحانی برمیگشت خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
٤٠ ساله همينه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرت نگو
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا این کامنت ها مطمن نیستن چون هربار رفرش کردن میشه نظر داد
مثلا شاید یکی ۲۰ نظر بده .همه میدونن رییسی بهترینه و بالاترین رای رو خواهد اورد حتی خود سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۲۲:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همون خانم از همه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ر د
۱۷:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پولش بهتره یا خودش
Canada
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کس شعاری داد
سریع قبول نکنید .بعصی از شعارها گول زن هستند
این خانم منبع درامد 3 میلیون یارانه را ار کجا میخواهد
تامین کند
ازشون فقط برنامه برای حل مشکلی بخواهید و
در چه مدت
زمانبدی برای حل هر مشکل ..باید ارایه دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کی دوست داره سعید محمد رئیس جمهور بشه لایک بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد لایق ریاست جمهوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینایی که میگن لشکر مجازی سعید محمد. منظورشون خودشونه که لشکر کشی کردن برا جنگ و تخریب سعید محمد. فقط میخان بدنام کنن رای دهنده هارو تا بعدا بگن اینا قصدشون جنگه هم تو مجازی هم تو حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه اصلاح طلب نه اصولگر

فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
گل گفتی مثل یه بلبل گفتی
Canada
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
به حرف های مفت و شعارهای گول زن گوش ندهید
یارانه سه میلیون را از چه درامدی میخواهی بدهی
برنامه برای هر مشکلی ازشون بخواهید و
برنامه زمانبدی شده .فقط
عرص چه مدت فلان مشکل را حل میکنی
لیست وزیرای شون را بخواهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم میخوام کاندید بشم. خب چیه مگه ،
کی اذااااان میزنههههههه
گشنمه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خنده داره اقای روحانی چیزهایی رو مطرح کرد که ناممکنه یارانه ۳ میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار محمد هر چه باشد باج ده و کشور فروش نیست.ایران ما به جوانی انقلابی و تلاشگری جهادی و ستونی محکم در برابر فشار ها و تحریمها نیاز دارد آن ستون سردار محمد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همشون مثل هم هستند هیچ کس بدرد رای دادن نمی خورد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر ظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببین اونایی که میگن من دلم نمی خواد به سعید محمد رای بدم یا به ظریف یا لاریجانی رای بدم رو درک نمیکنم مگه ۸ سال دولت تدبیرررر و امید براتون عبرت نشد
واقا که هر بلایی سرتون میاد حقتونه شما دروغ میگین ما گرسنه ایم یا فقیریم دروغ !
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط رئیسی
رئیسی کاخ ندارد ویلا ندارد
امتحان خودش پس داده
دزد نیست
خنگ نباشین لطفا یه اشتباه رو دوبار مرتکب نشین

جون جدت پیامم بذار yjc
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد خودش تحریم شده توسط امریکا.اصلا خارج از کشور نمیتونه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فدای سه سید حسینی
خمینی
خامنه ای
رئیسی

# سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت فقط رئیسی و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه به نظامی
نه به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سر و ته یه کرباسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا سروته یکی 42ساله نشان دادن تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه عجب يه ادم حسابي هم بين اين گرسنه ها پيدا شد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان حالا ببینیم دکتر سعید محمد از سد شورای نگهبان عبور میکنن یا نه اگه احتمالا تایید صلاحیت نشن رای ما آقای رییسی هست ولی رئیس جمهور بدون حمایت قوه قاضیه تک تنها به نظرتون میتونه با فساد مقابله کنه
ما فقط به یک رئیس جمهور کارآمد نیاز نداریم !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم دقت کنین دشمن امروز از ترس امدن رئیسی به بخش اجرایی در هراس هست چرا که منافع ان ها به خطر خواهد افتاد
قطعا انقلابی بودن اقای رئیسی به مضاق خیلی ها خوش نخواهد امد
و سعی میکنن ایشان را در قوه قضاییه نگه دارند تا فقط مفسدین رو مجازات کنه .درحالی که اگه قوه مجریه عاری از فساد باشد قوه قضاییه کار سنگینی نخواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تحقیق بشه این آقا با ظاهر غیرمعمول(کفن پوش) انگیزه ش چی بوده؟ از روی ساده لوحی اومده یا برای خود مطرح کردن ، از ثقلین مایه گذاشته ؟(قرآن در دست اون هم بزرگ که همه ببینند و سربندی که محتواش درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است .)/ تصور کنید یک خارجی که شناختی از کشور خودمون نداره این عکس رو ببینه که برا ثبت نام ریاست جمهوری میاد ؛ چه تصویری از مردم شیعه ایران در ذهنش ساخته میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه دنيا ميدونن يه اقليت خيلي كار درست يه گوشه دنيا زندگي ميكنند!!! نيازي به نمايش بيشتر نيست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
موضوع بحث بین سعید محمد و غیر سعید محمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسی که این جمله رو دویست بار کپی پیست کردی (رااااااااااااااااااااااااااای 75درصد ملت فهیم وباسواد وروشنفکررررررررررررررررررررررررررررر فقط به ظریف ویا فرزند سردار سازندگی حضرت ایت الله العظمی هاشمی وسلام)
هرچی بیشتر بذاری به 75%نزدیک نمیشه غمت نباشه
فقط خود شمایی که شاید اگر تایید صلاحیت شد بهش رای بدی
Iran (Islamic Republic of)
اتابکی
۲۲:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا شر منافقین کور دل و وطن فروش خائن روشنفکر نما ها را از شر سر ما کم کن.
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه ما هم هستیم رای میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یارانه ۳میلیونی که حق هرایرانیه چون اونقدر داریم که اینقدرش به مردم برسه البته اگر بعداز اون مجبور نشیم نون ودونه ایی بیست هزارتومن بخریم وشیر وپنیر وچایی ودونه ایی ۲۰۰هزارتومن بخریم وگوشت ومرغ هم کیلویی یک میلیون بخریم وقیمت باقی چیزها هم که حمتا سربه فلک خواهد کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
وعده سازندگی بدید تا هر خانواده صاحب مسکن بشه و مجبور نباشه هر سال به خاطر صاحبان مسکن که اجاره و رهن رو بالا میکشن سقف بالای سرش کوچکتر بشه

# سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمیله
۲۱:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط روحانی متاسفانه ما قدر نشناس هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دلم برای روحانی
کلید بی جاکلیدیش
تدبیر با بی تدبیریش
امیدی که ما رو نا امید کرد
برجام بی فرجامش
و...
خیلی تنگ میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیزم شما تو انگار داری تو سوئیس زندگی می کنی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من به عنوان یه دانشجو همیشه به روحانی رای دادم قرار یاشه بازم به روحانی رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی
۲۲:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه کردی برادر استغفار کن برگرد از اشتباهت اقتدار و پول و مال مردم به فنا رفت با سیب و گلابی ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم به روحانی رای دادم و پشیمونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی تو شبکه افق میگفت ما می خواهیم قورمه سبزی پخته به مردم بدیم اون نمی دونه مردم دیگه قورمه سبزی دوست ندارن چه پخته چه خام !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین خانم فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط محمود احمد نژاد باید بیاد والا غیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
به کسی رای میدم که مثل من خونه ماشین نداشته باشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مهم فکرشه وگر نه اگر خونه و ماشین هم نداشته باشه و بیخیال باشه چی؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خانم خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما یک ملت فاطمی هستیم آبروی ما حضرت زهراست و هر مردی موفق در دامن یه زن پرورش پیدا کرده است
لطفا به زنان ملت خود احترام بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا حضرت فاطمه علیه السلام رو با زنان معمولی یکسان نبینید
ایشون یکی از برترین زنان جهان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نخند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدايي اداره مملكت رو بدن دست خانوما! از اين بدتر كه ديگه نميشه !!! ميشه؟!
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام: قانون اساسی باید تغییر کند ، که مردم هزاران متولی نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من بارها گفته ام تنها مشکل ما مردم اینه که زود جو گیر می شویم و از روی احساسات رای می دهیم . خدا وکیلی فردای قیامت باید جواب بدهیم . یه کمی تحقیق کنید نگاه به اطرافیان و دوستان کاندیدا کنید متوجه خیلی از مسایل می شویم . از طرفی اصلاحات و اعتدالی ها در این چند ساله نتونستند مملکت و اقتصاد را اداره کنند اینها را کنار بگذارید و به دنبال اونی باشیم که در زمان سیل و زلزله همیشه اولین نفر بود که حاضر می شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینو حتما بخونین
اقای رئیسی چند سال هست که از نزدیک با مشکلات کشور به طور مستقیم یا غیر مستقیم روبرو هستن و نقاط ضعف را بهتر میدانند و همچنین به مشکلات و موانعی که جلوی کشور هست اگاهی کامل دارند اینو میشه از گفتگوی خود اقای سعید محمد فهمید که اگه رئیسی بیاد احتمال داره به نفعش بره کنار چون این قطعا به نفع ملت هست انشالله که میان ولی اگه نیومدن بهترین گزینه خود اقای سعید محمد هست .
امید وارم این نظر پخش بشه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای ریسی در پست قضاوت دست خیلی مجرمها بستن اگه قاضی عادل باشه دزدی کمتر میشه پس ما نیاز داریم در قوه‌قضاییه همچنین مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله آقای سعید محمد با ساعت هفتصد دلاری قطعا ما مردم رو درک میکنند!!!!
التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ساعت هفتصد دلاری!!! رونالدو مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تمام این شعارهای انتخاباتی همش حرفهای مفت قدیمیه ، مردم هم درسشنو نسبت به گذشته فوت‌ آبند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه دولت بی تدبیر 8 سال خونه مردم رو توی شیشه کرد مقصر خود ما هستیم که بعد از دیدن 4 سال بی تدبیری باز هم اجازه دادیم تا دوباره سایه اش بر سر ما باشد

# سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خود کرده را هیچ تدبیر نیست ایراد از انتخاب ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
باه
ولي هنه انتخاب الان! انتخاب سال ها پيش!
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۲۰:۲۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای دادن به جبهه اصلاحات بعد از این هشت سال وحشت بار چیزی جز خیانت به کشور نیس از حاضرین در سایت میخوام بیان و به یه فرد انقلابی رای بدن اولویت اول رئیسی و بعد احتمالا سعید محمد.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما یارانه رو میلیاردی کن وقتی پول ارزش نداشته باشه چی؟برنامه های ایشون فریبنده هستند. کشور ما نه نیاز به رفع تحریم ‌‌‌داره نه نیاز به یارانه زیاد. تنها راه حل همون پشتیبانی و مانع زداییه که شخصی بهتر از آقای ريیسی سراغ ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرچقدرم ما با تفکر رای بدیم یه عده جوگیر خرابش میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
زیاد فکر نکن. خسته می شی. از پیامت معلومه خیلی فکر کردی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما با بصیرت رای بده بقیشو بسپار به خدا

# اللهم عجل ولیک فرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باهاتون موافقم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همینه خودشه کسی که کشور رو نجات می ده همین خانم هست...این چه مدلشه مگه قرار نشد ثبت نام الکی نکنید وقت بقیه رو نگیرید..بخدا تفریح و سرگرمی نیست..الان امروز این خانم رو بکنند رییس جمهور آخه سوابقش رو ببیند چه کار مثبتی در مقابل این همه حقوقی و مزایایی که گرفته انجام داده که حالا هوس ریاست جمهوری کرده؟ اصلا تو قادر هستی یک مهد کودک رو اداره کنی؟ تا برسه کشور پهناور و مهمی مثل ایران؟ چند دوره رییس جمهوری های بی لیاقت پدر کشور رو درآوردن بسه دیگه...شما برو به نوه هات برس و کل انرژیتو بزار روی تربیت نوه هات..این کارها مسخره بازی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسفم برای کسانی که میگن سعید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
# سعید محمد دستگیر ملت خسته ی ایران
# سعید محمد مشتی محکم بر دهان استکبار
# سعید محمد سازنده ی یک دولت جوان و شایسته سالار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اوکی
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۲۱:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا، احسنت
میگن با جوانان میسازن ایران رو، ولی کدام جوان رو نمیگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد مرد خوبی ولی فکر کنم کمی زود برای انتخابات کاندید شذند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسف برای عقل خودت باش بی عقل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰۰۰
۲۰:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من خودم تاحالا تو همه انتخابات شرکت کردم ولی الان
شرکت نکردن تو انتخابات هم یه طرح خوبیه تا آقایون بفهمن مردم رضایت از هیچکدوم ندارن
خدا ویروس کرونا رو خیر بده که دست همشون از بالا تا پایین رو کرد
فقط مردم باید چشم و گوششون رو درست باز کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت . تا کی باید بین بد و بدتر انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آخه 3 میلیون یارانه کمی فکر کنید فرد عادی هم میدونه دخل مملکت جوابگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۲۱:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اخه تو از دخل مملکت خبر داری حرف چرت میزنی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک عمر تو مغزت چپوندن که منابع نیست و کشور کسری بودجه داره ،با مدیریت درست تا ۱۰ میلیون هم میشه یارانه داد هر چند با یارانه دادن مخالفم ،کشور ما روی گنج خوابیده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار محمد و ستاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای کسانی که مرتب احمدی نژاد بر سرزبانتان است این همه بدبختی و گرفتاری که داریم از سردولت مهرورز و گدا پرور و معاونان نالایق مثل محمد رضا رحیمی رحیم مشائی و بقائی است که چند سال بجرم ....در زندان بودند کم از ایشان اسم ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر چی بدبختی می کشیم از جماعت اهل کوفه می کشیم. چندتا اسم بی نام و نشان را شنیدید بدبختیا رو فراموش کردید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یارانه 3 تومنی! تابلوی بلوف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم کاندید میشم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من با عمه شما موافقم .
انصافاً کار خودش رو بلده و همه به ایشان رای می دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد آبروی از دست رفته قوه مجریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رااااااااااااااااااااااااااای 75درصد ملت فهیم وباسواد وروشنفکررررررررررررررررررررررررررررر فقط به ظریف ویا فرزند سردار سازندگی حضرت ایت الله العظمی هاشمی وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخ
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سعید محمد ،
چالش من تنها بین شما و اقای رئیسی هست امیدوارم آقای رئیسی در سمت خود در قوه قضائیه باقی بمانند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعطیلی کارخونه ها و فروش مفت اونا به دوستانشون و تعطیلی کنسولگری ها در کشورهای همسایه ربطی به تحریها نداره کشور ما از اول انقلاب تحریمه حالا یک وقت بیشتر یک وقت کمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه تازه کار که اصلا ربطی به سیاست نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چالشششش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا فکر میکنید بین روحانی و اینا کوچکترین فرقی هست؟
از شانس روحانی دوره دومش مصادف شد با تحریمهای شدید آقای ترامپ و بیماری کرونا وگرنه همشون سر و ته یه کرباسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم خواهش ميكنم بیایید همه با هم متحد بشیم و به آقای سعید محمد رای بدیم
اصلاح طلبان و کسانی که ذره ای به فکر مردم نیستند و فقط میخوان جیب شون رو توی دوره ریاست جمهوری پر کنن نباید رای بیارن

بیاین یه نگاهی به دور و اطرافمون بکنیم تمام کشور های همسایمون که جز فقر ترین کشور ها بودن الان هر کدوم ببینید چیکار کردن و متاسفانه ما با این همه منابع و حاصلخیزی حقمون این نیست
اگر دوباره اشتباه کنیم و شخصی نالایق رو انتخاب کنیم روز به روز ضعیف تر میشیم و دیگه کشور هایی مثل عراق هم از ما جلو میزنن
پس بخاطر نسل آیندمون هم بیاید اشتباه این هشت سال رو نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رااااااااااااااااااااااااااای 75درصد ملت فهیم وباسواد وروشنفکررررررررررررررررررررررررررررر فقط به ظریف ویا فرزند سردار سازندگی حضرت ایت الله العظمی هاشمی وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من دوست ندارم به محمد رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۲۱:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط منتظر بودیم شما بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره ایشان با خرید ساعت 700 دلاری قطعا ملت رو درک میکنند
حقوق ما 5 تومن نیست آنوقت ساعت این برادر انقلابی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه مجبوری به محمد رای بدی
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۱۹:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام خدمت همه سروران پا نهاده به عرصه انتخابات
یه سوال داشتم
این پروسه تعویض شناسنامه فقط برای مردم عادی بوده؟؟؟
رجل سیاسی شناسنامه هاشون رو وقت نکردن عوض کنن؟؟
کسی که به ساده ترین قانون های کشور عمل نمیکنه بیشتر جای فکر داره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا موافقم. خیلی نکته مهمی رو فرمودید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی مشخصه رئیس جمهور میشه.یکطره میشه اصلاح طلبان رد صلاحیت میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حقوقدان نمی خواهیم همون یکی که بود کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رااااااااااااااااااااااااااای 75درصد ملت فهیم وباسواد وروشنفکررررررررررررررررررررررررررررر فقط به ظریف ویا فرزند سردار سازندگی حضرت ایت الله العظمی هاشمی وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آدم عاقل از بک سوراخ دوبار گزیده نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
نوشهری
۱۹:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یارانه ۳میلیون تومانی در برابر چی؟ منابعش از کجا تأمین میشه؟ آیا مشکل را شما در یارانه‌ها دیدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
متوهم شدید
Iran (Islamic Republic of)
خیر خواه
۱۹:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جلب توجه کردن یک نوع حقه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببینید چه کسانی باعث جلب توجه یک فرد میشود
@آمریکا و استکبار و دستگاه های خاک انداز برانداز که میخوان دولت اصلاحات بیان بالا و ملت ایران ضعیف باشه
@یا صدای خسته ی مردم که میخوان دکتر محمد بیان و باعث عزت ایران بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ظاهرا" بجز صدا و سیما هیچکس اهمیتی به انتخابات نمیده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیجکدام درحد احمدی نژادنیستند بدون احمدی نژاد انتخابات معنا نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنتش کنه هرچی مردم بدبختی میکشن از اون هشت سال کذاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما هرچی می کشیم از ۸ سال روحانیه
و هرچی داریم از ۸ سال احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس رجال سیاسی چیه این خانم اومده اسم نوشته هههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر میخواهید ایران پیسرفته ترین کشور جهان باشد، بجایِ۴سال هر دو سال یکبار انتخابات برگزار کنید تا مسئولین برای جلب رضایت ملت ۲سال یکبار بخودشون یه تکانی بدهند نه ۴سال یکبار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
#رئیسی بیاد فقط رئسی نیامد ﷼سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۸:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط به اصلاح طلب ها رای ندید جان هر کی دوست دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی‌نژاد و لا غیر
Iran (Islamic Republic of)
محمد. ن. ک
۱۸:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همشون همونان که از اول انقلاب یه سمتی داشتند. ما باید به اینایی که 40 ساله بالا بودن و از درد مردم خبر نداشتن نه بگیم. به کسی که طعم فقر رو چشیده باشه رای بدیم.
ملت نفرت دارن از اینایی که لباس نظامی تنشونه و ثبت نام میکنند چون خودشون ارزش همون لباس مقدس نظامی رو هم نمی دونن و الا ثبت نام نمیکردن
تجربه نشون داده ملت به امثال اینا رای نمیدن.فقط خودشونو خراب میکنند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرکس گذرش به دستگاه قضا گرفته باشه می‌فهمه که هیچ اصلاح و عدالتی در خود دستگاه قضایی نسبت به قبل صورت نگرفته همون بی عدالتی ، امروز و فردا کردن ها نسبت طبقه ضعیف ادامه داره پهنه اینها شعاره
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله با رای و حمایت همه محرومان و بینوایان بیکاران یارانه بگیران کم درآمدان بیچارگان درماندگان فقیران مسکینان کوخنشینان ستم کشیدگان از بی عدالتی و تبعیضگریهای مختلف به شما دکتر سعید محمد سیاستمدار اسلامی جوان لایق و شایسته خردمند بصیر توانا و دانا مومن انقلابی ولایت مدار مستضعف حزب اللهی ائتلافگرای اعتدالگرای عادل صادق انشاءالله به حول قوه الهی خداوند جل جلاله بالاترین رای را می آورند و رئیس جمهور ایران اسلامی می شوند و به تمامی شعارها و وعدهایشان که به ملت مستضعفین وعده داده اند و گفته اند صادقانه عمل می کنند و تمامی مشکلات داخلی و خارجی را با تعاملات مختلفشان حل و فصل می کنند و ایران اسلامی کهن متمدن و متحد و یکپارچه را به اهداف والای قله های تمدن سازی نوین اتحادیه پر قدرت و مقتدر با شکوه و با عظمت سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص عدالت گستر نزدیکتر خواهند کرد و دشمنان قسم خورده نابود کنندگان جهان اسلام را با خردوزیهای بصیرانشون از سر تا سر جان اسلام ناب محمدی ص اخراج و خار و حقیر و ذلیل و زمینگیر و فراری و نابود خواهند کرد . رای همه مستضعفین جناب دکتر سعید محمد مستضعف است و خلاص . و خداوند جل جلاله در کتاب آسمانی قرآن کریم و هدایت گر کل مومنین بشریت وعده کرده و بر مستضعفینش منت گذاشته و فرموده مستضعفین وارثان و حاکمان سر تا سر کره زمین خواهند شد
و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
قابل توجه کسانی که میگن سعید محمد اصول گراست اول متنو بخون بعدا تخریب کن !
خود سعید محمد گفته مشکل اساسی کشور ما دو قطبی اصلاح طلب و اصولگراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط پرویز فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد....
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۸:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنیم
فقط رئیسی
رئیسی کاخ ندارد رئیسی ویلا ندارد رئیسی در یک خانه معمولی زندگی میکند رئیسی پیش کسی آتو ندارد سوابق خانوادگی درستی دارد
رئیسی سالهاست سمت های مهم داره ولی سواستفاده نکرده
امتحان خودشو پس داده بارها

یه عالمه دزد و اختلاسگر گرفت


یا رئیسی یا هیچکس

لطفا نظر منو بذارید
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۸:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون دختر رو اصلا باید پاستور راه نمیدادن تا بخواد ثبت نام کنه ؟؟؟؟ واقعا مسخره اس ؟؟ چه رویی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بدون رییس جمهور نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعيد محمد با برنامه كامل و مدون در تمام حوزه هاست فقط كافيه سرچ گوگل كنيد يا در تلگرام دنبال كانال رسمي باشيد.اولين گام نجات بورس و مسكن و توليد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون پیرمرده که پرچم به پوزش بسته و قرآن دستش گرفته با زبون بی زبونی میگه که این بازیها همش ریاکاری و مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیشتر خانمها در کارهایشان دقت و نظم خوبی دارند نصبت به آقایان و هیچ اشکالی هم نداره رئیس‌جمهور خانم داشته باشیم خیلی هم خوب . انشاءالله که رای بیاره
۱۲۳
آخرین اخبار