فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: تمام آرامستان‌های استان در عید سعید فطر بسته هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با بیان اینکه نماز عید فطر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز مساجد استان اقامه می‌شود، گفت: تمام آرامستان‌های استان در عید سعید فطر بسته هستند.

او افزود: با توجه به شرایط کرونایی دید و بازدید‌ها و خرید‌های عیدانه عید فطر ممنوع است و تقاضای ما از مردم این است امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند و از شرکت در تجمعات و دید و بازدید خودداری کرده و برنامه‌های خود را به شرایط بعد از کرونا موکول کنند.

 حیاتی  با بیان اینکه در ۱۵ شهر خوزستان علاوه بر ورودی و خروجی استان، محدودیت تردد وجود دارد و از ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی جلوگیری می‌شود و محدودیت‌های تردد شبانه همچنان به قوت خود باقی است، اظهار داشت: رعایت نکات بهداشتی از سوی تیم‌های نظارتی قرارگاه با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی که در رعایت ضوابط تعلل کردند،   تذکر کتبی گرفتند و این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار