مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام باند قاچاقچیان اسلحه در اصفهان

سرهنگ "جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان پس از انجام اقداماتی اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان اسلحه در یکی از محور‌های غربی استان مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

او با اشاره به اینکه قاچاقچیان که اعضای یک باند ۳ نفره بودند در پوشش مسافرت و به وسیله ۲ سواری پیکان در حال انتقال اسلحه‌ها بودند، تصریح کرد: متهمان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان در یکی از ورودی‌های این شهر شناسایی و خودروی آن‌ها متوقف شد.

انهدام باند قاچاقچیان اسلحه در اصفهان/ کشف یک کیلو و ۸۵۵ گرم هروئین در اصفهان



معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده ۱۰ قبضه کلت کمری و ۱۷ سلاح شکاری که به طور حرفه‌ای در سقف یکی از خودرو‌ها جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کریمی از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

 

کشف یک کیلو و ۸۵۵ گرم هروئین در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت:در پی تماس شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر فعالیت یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۷ اصفهان قرار گرفت.

او بیان داشت:در این راستا ماموران با هماهنگی با مراجع قضایی و بررسی صحت وسقم موضوع به محل اختفاء این شخص که یک ساختمان در حال احداث بود، اعزام شدند.

او گفت:در بازرسی از این ساختمان در دست احداث یک کیلو و ۸۸۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در کیوسک نگهبانی جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ضمن تشکر از شهروندان در امر یاری و اطلاع رسانی به پلیس خاطر نشان کرد:پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

دستگیری ۳۰ خرده فروش و معتاد پرخطر در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی گفت: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر را با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا کردند.

او در ادامه افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر، ۳۰ خرده فروش و معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی وتوزیع کنندگان موادافیونی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

 

کشف ۱۰۲ کیلو تریاک در کاشان

سرهنگ "حسین بساطی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان "کاشان" حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی "قمصر" به یک سواری تیبا مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او افزود: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و با سرعت زیادی به سمت داخل شهر "کاشان" متواری و در انتهای خیابان بعثت با تیر چراغ برق تصادف و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "کاشان" ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیون برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.