سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان همدان گفت: از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه، تا ظهر روز شنبه ورود خودرو‌های غیر بومی به این استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مهرداد نادری فر  سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان همدان گفت: از امروز به مدت پنج روز ممنوعیت تردد خودرو‌های غیر بومی در ستان همدان اجرایی می شود  در اجرای این طرح، نیروی مقاومت بسیج و عوامل انتظامی، ماموران پلیس راهور را پشتیبانی می‌کنند.

او در نشست کمیته اجتماعی امنیتی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه ملزومات اجرای این طرح تامین می‌شود اضافه کرد: این ممنوعیت شامل همه رنگ بندی‌های کرونایی شده است و از مناطق دارای وضعیت زرد هم نمی‌توان وارد استان همدان شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد : برای مهار همه گیری کرونا همچنین خروج خودروهای بومی نیز از استان ممنوع است.

نادری فر در ادامه اظهار کرد: به جز آزمون کارشناسی ارشد سایر آزمون‌ها از جمله کنکور سراسری، آتش نشانی، استخدامی خانواده شهدا، کانون وکلا طبق دستورالعمل و چارت زمانی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در زمان مقرر برگزار و آزمون نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم مدارس هم حضوری برگزار می‌شود.

او گفت: آموزش و پرورش و مراکز علمی باید ۷۲ ساعت پیش از برگزاری آزمون، محل برگزاری امتحان را به علوم پزشکی اطلاع رسانی کنند تا محل و تدابیر لازم برای اجرای شیوه نامه های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بازدید شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا درباره نماز عید فطر نیز گفت: نماز عید سعید فطر در سراسر استان و در فضای باز برگزار می شود و همه مساجد برای برگزاری نماز در این روز گشوده خواهند بود.

نادری فر اضافه کرد: برگزاری اردو‌های تیم ملی، لیگ تیم ملی و دیگر موارد مرتبط به تیم ملی در راستای حمایت از قهرمانان ورزشی، با هماهنگی ستاد کرونا منعی ندارد، اما باشگاه‌های ورزشی تعطیل است و باید از فعالیت زیر زمینی آن‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.