رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از برداشته شدن محدودیت تردد مسیر‌های گنجنامه و بلوار ارم در شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی,رئیس پلیس راهور همدان گفت:با توجه به نارنجی شدن همدان و شرایط کرونایی جدید از امروز  ممنوعیت تردد در محور‌های تفریحی گنجنامه و بلوار ارم وجود ندارد.

او با بیان اینکه در روز‌های اخیر تردد بین شهرستان‌های همدان افزایش یافته است، اظهار کرد: با توجه به نارنجی بودن همدان ورود خودرو‌های شهر‌های قرمز کرونایی به شهر ممنوع است و جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور همدان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰۰ خودروی دارای پلاک تهران در همدان وجود دارد، یادآوری کرد: مالکان این خودرو‌ها در همدان ساکن هستند و به دلایل مختلف خودروهایشان دارای پلاک بومی نیست.

جمالی با اشاره به اینکه طبق روال قبل ممنوعیت شبانه انجام می‌شود، افزود: طی سه روز گذشته تردد درون شهری در ساعات عصر نسبت به قبل بیشتر شده است و شاهد افزایش ترافیک در شهر هستیم.

او در پایان با بیان اینکه در حال حاضر طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش و ناخوانای موتورسوار‌ها در شهر اجرا می‌شود، گفت: اگر این خودرو‌ها در سطح شهر مشاهده شوند بااعمال قانون ، مبلغ ۶۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
آیامحدودیت تردد بین شهرستان های استان هم در تعطیلات آخر هفته و عیدفطر وجود دارد؟