فرماندار تفرش گفت: تزریق واکسن کرونا به گروه سنی بالای ۷۵ سال در این شهرستان طی دو هفته به پایان می‌رسد.

حاج علی بیگی فرماندار تفرش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده گمان می‌کنم طی دو هفته بتوانیم واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۵ سال شهرستان را به پایان برسانیم.

حاج علی بیگی افزود: از روز دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف بالای ۷۵ سال شروع شده و تمام ظرفیت شهرستان را برا این موضوع به کار گرفتیم.

او اضافه کرد: از دو هفته قبل با شروع واکسیناسیون عمومی تزریق واکسن به سالمندان عزیز بالای ۸۰ سال آغاز شد و عملیات واکسیناسیون بیش از ۶۵ درصد افراد بالای ۸۰ سال انجام شد و به تدریج رنج سنی شروع کاهش می‌یابد.

فرماندار تفرش بیان کرد: انشالله بتوانیم تا اواسط تابستان بخش عمده‌ای از اقدامات واکسیناسیون را در مورد افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند و افراد بالای ۶۵ سال را انجام بدهیم.

او ادامه داد: از چهل روز قبل عملیات واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در شهرستان تفرش آغاز شده و نیرو‌های بهداشت و درمان کار را مبتنی بر سند ملی در زمینه تزریق واکسن به جامعه هدف شروع کردند.

حاج علی بیگی اظهار کرد: واکسیناسیون همکاران ارجمند شبکه بهداشت و درمان، مراکز سالمندان خانواده محترم شهدا انجام شد و عملیات را تقریباً تکمیل کردند و از دو هفته قبل تزریق عمومی آغاز شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.