سالن ورزشی یادگار امام اراک به عنوان دومین سالن واکسیناسیون کرونا در اراک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سالن ورزشی یادگار امام واقع در کوی رضوی اراک به عنوان دومین سالن ورزشی اختصاص داده شده به واکسیناسیون کرونا در اراک بعد از سالن ورزشی شهید ساکی اراک به بهره برداری رسید و واکسیناسیون عمومی کرونا در این سالن آغاز شد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و رئیس خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی گفت: سالن ورزشی یادگار امام واقع در کوی رضوی به همت اداره کل آموزش و پرورش از هفدهم اردیبهشت ماه در کنار سالن ورزشی شهید ساکی آماده ارائه خدمت به گروه هدف (بالای ۸۰ سال) جهت انجام واکسیناسیون می‌باشد.

جمالیان افزود: کاهش آمار مرگ و میر و کاهش موارد ابتلا و بستری در بیمارستان‌ها زمانی حادث می‌گردد، که اکثریت گروه‌های جامعه واکسینه شده باشند بدین منظور به همکاری و مدد سایر دستگاه‌های اجرایی در استان مرکزی نیازمندیم تعداد مراکز واکسیناسیون را افزایش دهیم.

او اضافه کرد: باید تعداد مراکز واکسیناسیون شهر اراک را به ۸ مرکز برسانیم و با توجه به سرعت بالای واکسیناسیون در این صورت توان اختصاص سهمیه بیشتری واکسن را برای استان خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف مجموعه علوم پزشکی اراک در کنترل این بحران با توجه به آمار مرگ و میر که علی الخصوص در افراد سالمند جامعه بیشتر رخ می‌دهد، کاهش آمار ابتلا و متوفیان است بدین منظور باید به واکسیناسیون سرعت بیشتری ببخشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.