رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و پیشگیری از گرفتار شدن جوانان در دام موادمخدر؛ حلقه انسانی «نه به اعتیاد» در این شهرستان تشکیل شد.

جلال هاشم‌زهی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خاش در این فعالیت نمادین با تشکیل زنجیره انسانی و با شعار پیشگیری از اعتیاد و توسعه نشاط اجتماعی به دنبال ایجاد حساسیت نسبت به معضل اعتیاد در اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان برآمدند.

او  هدف از تشکیل این زنجیره انسانی را فرهنگ سازی و ترویج آموزش در زمینه راهکار‌ها و مهارت‌های خود مراقبتی در برابر رفتار‌های پرخطر و تقویت مسیر مبارزه با این معضل اجتماعی عنوان کرد.

رییس جمعیت هلال احمر خاش ادامه داد: جوانان هلال احمر در اجرای طرح سراسری نه به اعتیاد با هدف تکریم ارزش‌های بشر دوستانه و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب برگزاری زنجیره‌های انسانی، نمایشگاه ها، کارگاه‌های آموزشی، توزیع اقلام فرهنگی و بروشور‌های باور‌های غلط با رویکرد پیشگیرانه به مبارزه با این بلای خانمان سوز برخواستند.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار