وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به تیراندازی نظامیان صهیونیست‌ به نمازگزاران در مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه در توئیتی در واکنش به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی نوشت: برای رژیم اسرائیل دزدیدن سرزمین‌ها و خانه‌های مردم، ایجاد رژیم آپارتاید و خودداری از واکسینه کردن شهروندان در اراضی تحت اشغال غیرقانونی‌شان، کافی نبوده که در آستانه مقدس‌ترین عید مسلمانان، اقدام به تیراندازی به سمت نمازگزاران بیگناه در داخل سومین مسجد مقدس مسلمانان کرده است.

گفتنی است، نظامیان صهیونیست جمعه با ورود به صحن‌های مسجد الاقصی اقدام به شلیک بمب‌های صوتی و گاز اشک آور کردند که در نتیجه آن شماری از نمازگزاران فلسطینی زخمی شدند.

واکنش ظریف به جنایات صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی

صحن‌های مسجد‌الاقصی از صبح امروز نیز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی بود. نظامیان صهیونیست از صبح امروز با محاصره مسجدالاقصی و حمله به فلسطینی‌ها، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کرده‌اند و تاکنون ۲۷۸ فلسطینی در جریان این حملات مجروح شده‌اند. (اینجا بخوانید)

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آن‌ها به بیمارستان انتقال یافتند.

نظامیان صهیونیست، دیشب، در باب العامود در مسجدالاقصی به فلسطینی‌ها حمله کردند تا آن‌ها را متفرق کنند. آن‌ها همچنین تعدادی از معترضان فلسطینی را در محله شیخ جراح و باب العامود بازداشت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۲:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی خشن صحبت کرده .کم مونده بود آخر توییتش بنویسه:
برو تو اتاقت در مورد کارات فکر کن.خیلی بدی. بد.
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۱:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینجا میدان میخواد جناب وزیر نه دیپلماسی
Netherlands
کریم
۱۱:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فلسطینی ها عرب هستند٬ راکت پاکت نمیخواد که٬ فقط اگه عربستان تهدید به بستن شیرهای نفتش برای یک ماه کنه ببین انوقت غربی ها و نتانیاهو چطور به پابوسی بن سلمان می افتند و قول تاسسیس کشور فلسطین رو میدند. قدرتی که نفت کشورهای خلیج فارس دارند از موشک و راکت بالاتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بدو برو با دیپلماسی درستش کن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۴۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل بایدازصحنه روزگارمحوشودچون خواب رابرمسلمانان حرام کرده وداعش رادرمان میکند.
آخرین اخبار