رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان گفت: فعالیت باشگاه‌های ورزشی به دلیل شرایط کرونایی همچنان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی رشیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان اظهار داشت: خروج شهرستان همدان از وضعیت قرمز کرونایی دلیلی بر رفع محدودیت‌های اعمال شده نیست و فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز جزو گروه‌های شغلی یک و دو قرار ندارد.

او بیان کرد: براساس دستور ستاد مقابله با کرونا استان، فعالیت باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و فعالیت این مراکز به منزله سرپیچی از دستورالعمل‌های ستاد محسوب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان با تاکید بر لزوم همکاری و همیاری باشگاه‌های ورزشی گفت: کمیته نظارت ستاد کرونا با جدیت بیشتر از امروز بازدید‌های خود را انجام می‌دهد و در صورت مشاهده بازگشایی نسبت به ابطال مجوز و معرفی به مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.

رشیدی با اشاره به اینکه قانون برای همگان یکسان است، گفت: از هیچ گونه تخلفی چشم پوشی نمی‌کنیم و باشگاه‌های مختلف تا پایان وضعیت حاد کرونایی پلمب خواهند شد.

بنا بر گزارش ستاد مقابله با کرونا شهرستان همدان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۵۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشگاه های ورزشی خیلی از کرونا متضر شدند اما برخی از اون ها یواشکی به صورت محدود فعال هستند و ورزشکاران محدودی میرن داخل باشگاه در رو می بندند و فعالیت می کنند
آخرین اخبار