رئیس سازمان بسیج ورزشکاران درباره پویش کمک‌های مومنانه فدراسیون جودو توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی میرجلیلی، رئیس  سازمان بسیج ورزشکاران در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همدلی جامعه ورزش در برگزاری پویش کمک‌های مومنانه بیان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و آسیب بخشی از اقشار کم درآمد به سبب شیوع همین ویروس، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از فرمایشات خود به برگزاری پویش کمک‌های مومنانه تاکید کردند. به همین دلیل جامعه ورزش به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این کار پیشقدم شد.  

او افزود: جامعه ورزش همواره در کنار مردم، پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی در هر شرایطی ایستاده است. گواه ادعای من حضور ۵ هزار شهید در دفاع از خاک وطن در جنگ تحمیلی و ۱۳۵ هزار ورزشکار در دفاع از حرم معصومین بوده است. جامعه ورزش به امیرالمومنین (ع) اقتدا کرده  و دستگیر فقرا بوده است. فدراسیون به فدراسیون پویش کمک‌های مومنانه برگزار شد. ۳۱ فدراسیون در این پویش حضور دارند.

میرجلیلی گفت: ورزشکاران و نخبه‌ها همواره در کنار مردم هستند. ورزشکاران برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دعای مردم نیاز دارند. جودو در خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب و مظلومان بوده و پای این آرمان‌ها ایستاده است.

او بیان کرد: بعد از عید سعید فطر پویش کمک‌های مومنانه در فدراسیون‌های گلف، اسکواش، شمشیر بازی و اسکی هم برگزار می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگر ایشان عضو هیئت ریئسه فدراسیون جودو هست؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی درخشان
۲۱:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هم عضو هیات رییسه فدراسیون جودو باشم ازرییس فدراسیون حمایت میکنم
آخرین اخبار