رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: جزئیات اعمال محدودیت‌های سفر در عید فطر بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت‌های سفر ویژه عید فطر امسال بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: بر این اساس از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر استان اعمال خواهد شد.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم با فرهنگ استان اصفهان در اجرای طرح ممنوعیت‌های ترافیکی ابراز داشت: از شهروندان درخواست داریم  از مسافرت‌های غیر ضروری در این ایام خودداری کنند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه ممنوعیت اعمال شده سفر با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه اعمال شده است، افزود: کسانی که به صورت غیر مجاز به ویژه پلاک‌های غیر بومی در شهرستان‌های استان تردد داشته باشند علاوه بر اینکه در شهر‌های قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه و بی توجهی به قوانین بهداشتی توقیف سیستمی می‌شوند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.