معاون استاندار اردبیل گفت: در صورت عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، امکان بازگشت مجدد به وضعیت قرمز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه ستاد فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از مردم استان تقاضا می کنیم از پذیرش مهمان و مسافرت در تعطیلات عید فطر جدا پرهیز کنند چرا که در صورت عدم توجه امکان بازگشت مجدد به وضعیت قرمز وجود دارد.

او افزود: استان اردبیل با تلاش کادر درمان، همه مسئولان و همراهی مردم از پیک چهارم شیوع ویروس کرونا عبور کرد.

ندایی گفت: در استان اردبیل هشت شهرستان در حالت زرد و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند که این وضع در سایه تلاش  شبانه روزی کادر درمان و سپاه حضرت عباس (ع)  و فرمانداری ها حاصل شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: با گذشت زمان از تعداد بستری ها در بیمارستان ها کاسته می شود به طوری که در ابتدای شروع پیک روزانه ۱۲۰ نفر در بیمارستان ها بستری می شدند که این رقم امروز  به ۵۰ نفر رسیده است.

ندایی از توزیع بیش از ۶میلیون بسته کمک معیشتی و ۳۰ هزار غذای گرم و بسته های بهداشتی در بین نیازمندان توسط سپاه حضرت عباس (ع) استان خبر داد و بیان کرد: با همکاری مراکز بهداشت و بسیجیان عزیز در طول شیوع پیک چهارم با رسیدگی به افرادی که در قرنطینه خانگی بودند کنترل مطلوبی صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.