درمراسمی با حضور مسئولان شهرستان خمین طرح محرومیت زدایی در روستای لیلیان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درمراسمی با حضور مسئولان شهرستان خمین در روستای لیلیان این شهرستان  طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی شامل یک باب منزل مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

همچنین جلسه ستاد پشتیبانی اردو‌های جهادی با حضور مسئولان شهرستان خمین در ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزار و در پایان جلسه برخی از مسئولان از واحد‌های تولید گل آلوئه ورا و پرورش قارچ بازدید کردند.

طهرانی فرماندار خمین در این جلسه گفت: تفکر جهاد سازندگی از تفکرات احیا شده در انقلاب بود که در دوران جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل نقش عمده‌ای ایفا کرد.

طهرانی افزود: از جمله دلایل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس حضور تفکر جهاد سازندگی در جنگ بود که بعد از جنگ هم برای کمک به سازندگی کشور نقش بسزایی داشته است.

او با اشاره به برگزاری اردو‌های طرح هجرت اضافه کرد: یکی از وظایف اردو‌های جهادی و بسیج سازندگی این است که فرهنگ کار وتلاش را در بین جوانان تقویت کند و جوانان را از مصرف کننده به یک تولید کننده تبدیل کند.

فرماندار خمین بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بخشداران، دهیاران، دانشگاه‌ها و… باید از ظرفیت‌های موجود خود برای کمک به اردو‌های جهادی استفاده کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.