فرماندار ویژه خرمشهر گفت:مشکلات و موانع بر سر راه دریافت وام حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا هرچه سریعتر باید رفع گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست امروز شورای اشتغال و حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای عدم پرداخت وام حمایتی دولت به متقاضیان مورد قبول نمیباشد و همه ارگان‌ها و سازمان‌ها و بانک‌ها موظف به ارایه خدمات به صاحبان مشاغل و اصنافی که در این ایام کرونا تعطیل یا متضرر شدند هستند.

او تصریح کرد: مقرر شد که با همکاری اتاق اصناف شهرستان، اتاق بارگانی با نظارت مستقیم معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سه محل جهت ثبت نام متقاضیانی که تاکنون به هرشکلی موفق به ثبت نام نشده اند در سطح شهر مشخص و به مردم اطلاع رسانی شود.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود:تاکنون تعداد ۸۹۵ نفر جهت دریافت وام موفق به ثبت نام شده اند و تعداد ۲۶۱ نفر وام‌های خود را دریافت نمودندو در این جلسه مقرر شد تا هفته آینده با تمهیداتی که دیده خواهد شد ۸۹۵ نفر در حدود ۳۰ میلیارد ریال وام خود را دریافت نمایند؛ که با راه اندازی محل هل‌های جدید ثبت نام و اطلاع رسانی خوب به مردم عزیز با همکاری رسانه‌ها حدود دو هزار نفر دیگر از گروه‌های مشاغل ۲، ۳، ۴ که تا کنون اقدامی انجام نداده اند در این روز‌های باقی مانده به سرانجام برسانیم.

او در بخش دیگری به برگزاری نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: امسال طبق دستورالعمل بهداشتی و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی عید فطر را در خرمشهر با شکوه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.