فرماندار شهرستان مرزی پاوه با اعلام اینکه زیرساخت‌های لازم برای صادرات و واردات در این شهرستان مرزی فراهم است، گفت: همگان بدانند پاوه از امن‌ترین شهرستان‌های کشور برای ایجاد سرمایه‌گذاری است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، «پرویز ایده‌پور» فرماندارپاوه  روز پنجشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پاوه گفت: بزرگترین ضعف شهرستان پاوه این است که بخش خصوصی آن، وارد فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان نمی‌شود و تاسف برانگیزتر اینکه همین بخش خصوصی، شهرستان پاوه را برای سرمایه‌گذاری ناامن جلوه می‌دهد.

او بیان کرد: ما در پاوه چیزی برای صادرات نداریم و این برای یک شهرستان مرزی زیبنده نیست.

فرماندار پاوه با بیان اینکه کشور به صادرات، ارز آوری، اشتغال پایدار و امنیت در مناطق مرزی نیاز دارد، گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان در سدهای منطقه از پول بیت المال سرمایه گذاری شده و این خطا است که در امر اشتغالزایی و تولید از پتانسیل این سدها استفاده نشود.

ایده‌پور اضافه کرد: پایین دست سد هیروی یکی از پتانسیل‌های بزرگ شهرستان برای ایجاد شهرک های شیلات و پرورش ماهی و محصولات گلخانه ای است اما مدیریت سد هیروی متاسفانه تاکنون در این خصوص همکاری لازم را نداشته است.

او گفت: مدیریت سد هیروی در دست تهران است و متاسفانه به خواسته های ما توجه ندارد و این امر موجب شده امر اشتغالزایی در پایین دست سد هیروی با آن همه پتانسیل محقق نگردد.

فرماندار پاوه اظهار داشت: انتظار این است در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ساخت این شهرک ها توسط جوانان این منطقه محقق گردد تا شهرستان پاوه صادر کننده‌ای خوب به کشور عراق باشد.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.