مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از واژگون شدن خودروی تانکر حامل الکل در مسیر بوئین زهرا- ساوه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: دیشب خودروی تانکر حامل الکل در حال عزیمت به استان مرکزی بود که در شهرستان بوئین زهرا واژگون شد.

وی ضمن قدردانی از حضور به موقع نیرو‌های امدادی از جمله راهداری و حمل نقل جاده ای، آتش نشانی بوئین زهرا، پلیس راه و نیروی انتظامی در امداد رسانی به تانکر واژگون شده افزود: در این حادثه راننده تانکر دچار مصدومیت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: در این حادثه با مدیریت عوامل امدادی و پلیس راه شرایط کنترل شد و رفت و آمد عادی خودرو‌ها در جریان است.

مهدیخانی افزود: استان قزوین بواسطه قرارگیری در شاهراه مواصلاتی استان‌های شرق به غرب و شاهراه اتصال به استان‌های شمالی، شاهد بار ترافیکی سنگین، بالاخص در ایام تعطیل و نیز حجم بالای ترانزیت مواد است.

وی گفت: این شرایط، پتانسیل بروز سوانح و حوادث جاده‌ای و نیز مخاطرات شیمیایی را به شدت افزایش داده و آمار ثبت شده حوادث را در استان بالا برده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار امیدواری کرد با توسعه زیر ساخت‌های استان و ایجاد آمادگی بیشتر دستگاه‌های امدادی و نیز رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان و مسافرین، سوانح و حوادث به حداقل کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.