اخبار حوادث ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اخبار حوادث یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: سه دستگاه خودرو سواری تندرو حامل انواع کالای قاچاق توقیف شدند.

 سرهنگ ستاد پیمان فتاحی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در عملیاتی هماهنگ با رصد اطلاعاتی سه دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق را (شوتی) که در محور اصلی درحال عبور بودند، شناسایی کردند.

او ادامه داد: این خودرو‌ها قصد داشتند با خروج از شهرستان عسلویه در استان همجوار محموله‌های خود را به مقصد‌های از پیش تعیین شده انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی با استقرار ایست و بازرسی موقت سه دستگاه خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن‌ها ۴۸ کیسه گردو و مغز بادام خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فتاحی با اشاره به دستگیری سه متهم در این خصوص، بیان کرد: ارزش اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان دو میلیارد ریال است.

کشف جت اسکی قاچاق در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف جت اسکی قاچاق خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: در اجرای طرح تشدید کنترل جاده‌ها، ماموران انتظامی دشتی یک دستگاه خودرو را به ظن حمل کالای قاچاق در محور ورودی شهر خورموج متوقف کردند و در بازرسی از آن یک دستگاه جت اسکی خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، ارزش کالای کشف شده  را طبق نظر کارشناسان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سارق کابل و تجهیزات انتقال برق کنگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: سارق کابل و تجهیزات انتقال برق دستگیر و پنج فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در شهرستان کنگان، ماموران با بررسی صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی یک سارق سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او  بیان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به پنج فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در شهر کنگان اعتراف کرد.

کشف ۱۸ فقره سرقت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.

 سرهنگ فرهاد آراوند افزود: سارقان در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۸ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت سیم برق، سرقت منزل، سرقت احشام و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

او به شهروندان توصیه کرد ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سه سارق در دام پلیس گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان  گناوه گفت: سه سارق غیر بومی در این شهرستان دستگیر شدند

سرهنگ حسین احمدی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان گناوه، ماموران تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود موفق شدند دو سارق و یک مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

او با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های پلیس به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در گناوه اعتراف کرد‌ه‌اند، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.