اخبار حوادث ۱۸ اردیبهشت۱۴۰۰ را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۱۸ اردیبهشت۱۴۰۰) را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله میلیاردی فیلتر آب شیرین کن قاچاق

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف محموله فیلتر آب شیرین کن قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی با اعلام این خبر، بیان کرد: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی در محور خروجی شهرستان عسلویه حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از وسیله نقلیه توقیفی ۴۱۰ فیلتر آب شیرین کن صنعتی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف کالای قاچاق در دشتستان 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف انواع ابزار آلات قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند بیان کرد: ماموران پلیس این فرماندهی حین گشت زنی در محور مواصلاتی بوشکان –کلمه یک دستگاه خودروی سواری را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۸۲۰ عدد انواع ابزار الات صنعتی خارجی بدون مدارک کمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

هشدار پلیس در خصوص تزریق واکسن کرونا

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص شروع تزریق واکسن کرونا بر لزوم هوشیاری همشهریان تاکید و هشدار داد.

سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: با توجه به شروع تزریق واکسن کرونا در کشور بر اساس اولویت‌های اعلام شده از سوی مراکز مربوطه، این مهم از طریق ارسال پیامک به فرد مورد نظر انجام می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه شهروندان فریب افراد کلاهبردار در فضای مجازی را نخورند، تاکید کرد: هموطنان باید توجه داشته باشند که برای دریافت واکسن کرونا نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی نمی‌باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.