سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: روزانه حدود ۱۱ درب منهول به سرقت می‌رسد و درب های بتنی را جایگزین نوع فلزی آنها قرار دادیم.

عباسیان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: در آبادان حدود ۸۰۰کیلومتر خطوط اصلی و فرعی فاضلاب  و ۱۸هزار منهول وجود دارد و روزانه حدود ۱۱درب منهول به سرقت می رسد.

او ادامه داد: بااین حال ،از پارسال اکیپ هایی را جهت جبران سرقت های درب منهول در اداره آب و فاضلاب مهیا کردیم و تاکنون نه هزارو پانصد درب منهول بتنی توسط اداره آبفای آبادان ساخته و حدود ۳۰۰درب منهول در مناطقی که دارای بار ترافیکی هستند نصب شده است.

عباسیان افزود:از  محموله ۳۰۰درب بتنی که قرارداد آن را منعقد کرده ایم ،سهمیه ای را به آبادان اختصاص خواهیم داد که در مناطق اصلی و دارای بار ترافیکی  این درب ها را نصب کنند.

این مقام مسئول با اشاره به معضل همیشگی سرقت درب های منهول بیان کرد:مکاتبات متعددی با دستگاه های نظامی ،انتظامی و قضایی انجام دادیم و مشکل سرقت درب های منهول را منعکس نمودیم  و ما برهمین  اساس درب های بتنی را جایگزین درب های فلزی قراردادیم.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان درخصوص پس زدگی فاضلاب تصریح کرد:شرکت آب و فاضلاب و اداره آبفا به واسطه ماشین آلات و تجهیزاتی که در اختیار دارند و تماس هایی که مردم با سامانه ۱۲۲ میگیرند نسبت به رفع انسداد فاضلاب اقدام میکنند اما عمده این انسداد ها متوجه موضوع سرقت درب های منهول است که باعث ورود نخاله به فاضلاب ها میشود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.