مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر، علت گرفتگی مسیر فاضلاب در شهرستان را ریخته شدن باقی مانده اجناس خوراکی توسط کسبه عنوان کرد.

عبادیان، مدیرروابط عمومی آبفای خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: بازار روز خرمشهر به مدت چند روز دچار بالازدگی فاضلاب به علت گرفتگی مسیر فاضلاب شد که عبور و مرور را برای کسبه و مردم دچار مشکل کرده بود.

او افزود:گرفتگی مسیر فاضلاب ناشی از ریخته شدن باقی مانده اجناس خوراکی توسط کسبه است.

عبادیان ادامه داد:حل اساسی این مشکل نیاز به فرهنگ سازی داردکه کسبه ملزم به رعایت نکات مربوط شوند و با نینداختن باقی مانده اجناس خود،از این دست گرفتگی ها جلوگیری کنند تا در این شرایط کرونایی سلامت خود و  شهروندان را به خطر نیندازند.

او همچنین انجام لایروبی را در خصوص گرفتگی مسیرهای فاضلاب، چاره ی کار خواند و گفت: تقریبا تمام نقاط خرمشهر نیاز به این لایروبی دارند انا با توجه به اولویت بندی، انجام آن در دستور کار آبفای خرمشهر قرار گرفته است.

سرقت همواره درب منهول ها

عبادیان با اشاره به سرقت درب منهول ها گفت: ۶ هزار منهول در خرمشهر وجود دارد که بطور میانگین و با وجود جایگزین کردن حدود ۷ تا ۷ عدد درب بصورت روزانه ۶۰۰ منهول بدون درب وجود دارد و خطراتی را برای شهروندان ایجاد میکند.

او به جهت مقابله با سرقت درب منهول ها ادامه داد: درب های بتنی جایگزین فلزی شد که به دلیل ارزش مالی کم،گزارشی از سرقت آن ها به دستمان نرسیده است اما هنوز درب های فلزی جایگزین نشده سرقت می شوند.

مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر در پایان با اشاره به همکاری نیروی انتظامی در زمینه سرقت درب های منهول گفت: نیروی انتظامی سارقین این‌گونه موارد را در سطح شهر شناسایی و دستگیر می کند اما به دلیل جدی برخورد نکردن با سارقین، دوباره همان افراد سرقت درب منهول ها را از سر می گیرند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.