سرهنگ رنجبر، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان که پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی و معاونان پایگاه بسیج ادارات در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، از زحمات ۲ ساله سرهنگ عباس حسینی،  قدردانی و سرهنگ رضا رنجبر، به عنوان رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان معرفی شد.

در این مراسم محمود قاسم نژاد ، معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با قدردانی از زحمات سرهنگ حسینی، گفت:خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ارائه خدمات به مردم می‌توانند ضمن ایجاد رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاه ها، همچنین تفکر و منطق بسیجی را در قالب اخلاص عمل به مردم نشان دهند.

او ، با بیان اینکه بسیجان در همه ادوار نشان دادند که در هر برهه از زمان مخلصانه پای کار اند و همیشه در صحنه هستند، افزود: بسیجیان با مسئولیت پذیری، آینده نگری و ارتباط خوب با مردم، در تحقق آرمان‌های والای انقلاب بسیار مهم و اثر بخش هستند.
معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ،  با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز و الگوی بسیجیان در زمینه ارتباط با مردم و مسئولیت پذیری وی در قبال انقلاب و نظام است، گفت: تعامل خوب سردار سلیمانی با مردم، اخلاص در عمل و مسئولیت پذیری وی در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی موجب شد تا سردار دل‌ها شود و در قلب و روح مردم جای بگیرد.

قاسم نژاد، همچنین به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان همه در صحنه انقلاب با همه قوا در تلاش اند تا با توطئه‌های ننگین و ایجاد ناامیدی، میزان مشارکت مردم را در انتخابات کم کنند، بنابراین باید با هوشیاری و مشارکت حداکثری در انتخابات، باید علاوه بر ناامید کردن دشمنان، همچنین افراد اصلح و متعهد را باهدف توسعه و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنیم.

او ، با بیان اینکه رای دادن در انتخابات یعنی آری به نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: برای انتخابات ۲۸ خرداد ۶۰ هزار عوامل در استان فعالیت می‌کنند و بیش از ۳ هزار شعبه اخذ رای نیز پیش بینی شده است.

همچنین در این مراسم سرهنگ حسن حبیبی ، جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه گیلان هم به نقش مهم بسیج و بسیجیان در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید دستاورد‌های فرهنگی انقلاب بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

او  به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی در تلاش اند تا مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را از مسیر انقلاب دور کنند، بنابراین امروز بیشتر از هر زمان دیگر باید با بصیرت افزایی زمینه وحدت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را فراهم سازیم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه گیلان  تصریح کرد: اگرچه مردم گلایه‌هایی از مشکلات اقتصادی دارند، اما بار‌ها ثابت کردند که همیشه در صحنه  اند و پایبند آرمان‌های والای انقلاب اسلامی هستند.


انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.