رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: برگزاری انتخابات پرشکوه منجر به افزایش اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و داخلی می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دکتر «بهمن سعیدی پور» رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسیدن به قدرت از مهمترین مسایل برای کشور محسوب می‌شود که زمینه رسیدن به رفاه و پیشرفت را فراهم می‌کند.

او با اشاره به اینکه نداشتن قدرت، توان انتخاب و نقش آفرینی را در عرصه های بین المللی از ایران می گیرد، گفت: افزایش مشارکت انتخاباتی مهمترین عامل ایجاد انسجام ملی و سپس افزایش قدرت در عرصه بین المللی است.

رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه توضیح داد: انسجام ملی علاوه بر فراهم کردن زمینه پیشرفت، قدرت اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی کشور را نیز افزایش خواهد داد.

سعیدی پور حضور چهره های جدید به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری را از مهمترین عوامل افزایش مشارکت انتخاباتی دانست و گفت: انتظار داریم که در انتخابات پیش رو افراد با تفکرات مختلف سیاسی برای رسیدن به مسند ریاست جمهوری داوطلب شوند.

او با اشاره به اینکه جهان حساسیت خاصی روی انتخابات ایران دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای راهبردی قرار دارد و کشوری قدرتمند در منطقه محسوب می شود.

این استاد دانشگاه به مردم توصیه کرد که برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات حضوری پر شور داشته باشند و فرد دارای برنامه برای حل مشکلات کشور را انتخاب کنند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار و روند نام نویسی از داوطلبان از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.