معاون بهزیستی استان کرمانشاه گفت : از ۲۵۰ محله حاشیه‌نشین نیازمند رسیدگی و توسعه کشور ۶ محله مربوط به کرمانشاه است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران علی‌مددی معاون بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از ۲۵۰ محله حاشیه‌نشین در کشور که نیاز به رسیدگی و توسعه دارد ۶ محله آن در کرمانشاه است گفت : بر اساس اعلام نیازی که وجود داشت ۹ کارگروه تشکیل شده که هر کدام در مناطق حاشیه متولی برنامه‌هایی شده‌اند.

او محلات مورد بحث را محله مرادحاصل، آقاجان، باغ ابریشم، آناهیتا، چقامیرزا و حکمت آباد عنوان کرد و گفت : امید داریم اقدامات خوبی در این محلات انجام شود.

او کارگروه‌ها و زیر مجموعه‌های آن‌ها را شامل کارگروه تولید و اشتغال، پیشگیری و پیش نگری، مقابله با اعتیاد، حمایت و تاب‌آوری اجتماعی، پشتیبانی نظارت و ارزیابی، توسعه اشتغال- معیشت و رفع بیکاری، امور فرهنگی آموزشی و دینی، اسناد مالکیتی و امنیت اجتماعی و اوراق هویتی عنوان کرد و افزود: مقرر شده برنامه‌هایی در مناطق حاشیه‌ای از قبل شناسایی شده اجرا کنند و تغییرات و توسعه در این مناطق داشته باشیم.

معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اعضای کارگروه بنیاد مستضعفین، ستاد فرمان امام (ره)، کمیته امداد خمینی (ره)، ورزش و جوانان و معاونت پیشگیری وقوع جرم دادگستری هستند افزود: در جلسه بعدی اقدامات انجام شده در سال ۹۹ مطرح و رسیدگی می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.