سرمست گفت:قم با همراهی مردم در سایه رعایت شیوه نامه های بهداشتی از پیک چهارم کرونا عبور کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  بهرام سرمست،استاندار قم روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران با قدردانی از مردم فهیم استان به واسطه رعایت مسائل بهداشتی در خیز چهارم کرونا به ویژه در شب‌های قدر و روز قدس گفت: در سایه رعایت شیوه های نامه های بهداشتی از موج چهارم کرونا عبور کردیم و از وضعیت قرمز به نارنجی رسیدیم.

او در ادامه با اشاره به تجربه موفق پارسال در برگزاری موفق آزمون سراسری از این تجربه موفق برای برگزاری حضوری آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری در موعد مقرر خبر داد.

سرمست گفت: روند ابتلا و بستری کرونا در استان روندی کاهشی به خود گرفته است و از امروز فعالیت گروه‌های شغلی ۱ و ۲ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

استاندار قم در ادامه  از اعمال محدودیت‌های سفر در تعطیلات عید فطر از سه شنبه ۲۱ تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت خبر داد و گفت: کسانی که با پلاک غیر بومی به شهر‌های قرمز سفر کنند یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او قطع زنجیره کرونا را نیازمند عزم همگانی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی روند کاهشی ابتلا و بستری کرونایی ادامه داتشه باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.