مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت: افراد ۷۵ تا ۸۰ سال برای تزریق واکسن کرونا به پایگاه‌های سلامت در این شهرستان مراجعه نمایند.

مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد ۷۵ تا ۸۰ سال با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان گفت:  این افراد با در دست داشتن کارت ملی به نزدیکترین مرکز بهداشتی مراجعه و خود را در مقابل کرونا ایمن نمایند.  

او با بیان اینکه واکسناسیون سایر گروه‌های سنی و گروه‌های هدف نیز متعاقبا اعلام خواهد شد، اظهار داشت:  با توجه به اینکه گزارشاتی از ابتلا به بیماری کرونا ویروس بعد از دریافت دوز اول واکسن گزارش شده و قابلیت ایمنی زایی چند روز بعد از دریافت دوز دوم است همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بخصوص زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بهترین راهکار است.

مولایی پارده اظهار داشت: مردم به شایعات در موارد عوارض واکسن و اینکه چه نوع واکسنی بهتر است توجه نکنند و در تمام موارد کار کارشناسی و فنی صورت پذیرفته است همچنین مردم مراقب سوء استفادکنندگان و کلاهبرداران نیز باشند تنها مرجع رسمی شبکه بهداشت و درمان بوده  و در صورت برخورد با افراد مشکوک مراتب را گزارش بدهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.