صادقی فر از ابتلای ۶۲۸نفر از کارکنان استان به کرونا از ابتدای فروردین‌ تا هجدهم اردیبهشت‌ ماه خبر داد..

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جمیل  صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه ستاد استانی کرونا در ایلام اظهار داشت: وضعیت استان ایلام به لحاظ تعداد بستری جدید، از ۳۰ روز قبل تا به امروز دارای رقم ۲/۴ مورد بستری در هر صد هزار نفر جمعیت بوده و از استان‌هایی است که سیر نزولی در آن پررنگتر است.

صادقی فر ادامه داد : در خصوص وضعیت ابتلای شاغلین از ابتدای فروردین‌ماه تا هجدهم اردیبهشت‌ماه ، تعداد مبتلایان در سطح استان ۶۲۸نفر بوده که از که تعداد ۳۱ نفر آنان در سیستم بهداشتی، تعداد ۵۱ نفر در سیستم درمانی و تعداد ۵۴۶ نفر نیز در سایر ادارات و مشاغل می‌باشد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل سرعت افزایش بستری در کل کشور و ایلام، نرخ بروز بستری روزانه به‌ازای هر صد هزار نفر جمعیت در کشور، ایلام وسایر شهرستان‌های استان، تشریح مقایسه آمار درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها، رستوران‌ها، داروخانه‌ها، دفاتر پیش‌خوان، دفاتر خدمات بیمه‌ای، پایانه‌های درون شهری و برون‌شهری، نانوایی‌ها، مطب‌ها و درصد رعایت استفاده از ماسک توسط مردم پرداخت.

گفتنی است که معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خاتمه سخنان خود گزارشی از روند واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان در فاز‌های اول و دوم، تعداد واکسیناسیون انجام شده، اولویت‌های بعدی واکسیناسیون و.. را برای حاضران تشریح کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.