سرهنگ گندمی از انهدام باند ۳ نفره سارقان اماکن دولتی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ هادی گندمی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره سرقت اماکن دولتی در یکی از محله‌های شهر لومار، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، سارق یا سارقان ۲ دستگاه کیس رایانه و ۲ دستگاه مانتیتور به سرقت برده اند و کارآگاهان پلیس تحقیقات فنی و اطلاعاتی خود را در این زمینه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد: با به دست آمدن سرنخ‌هایی در محل‌های سرقت، سرانجام سارق شناسایی و ماموران این انتظامی در یک عملیات منسجم و موفق وی را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف به بزه ارتکابی و لو دادن ۲ نفر از همدستانش را نداشت، تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی و از آنجا با صدور قرار لازم روانه زندان مرکزی ایلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با بیان اینکه تلاش‌ها برای دستگیری ۲ متهم دیگر ادامه دارد، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار و تردد افراد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.