فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری ۲ سارق منازل در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: در پی دریافت خبر‌هایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منازل در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
 
موسوی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضایی و انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌ های هدفمند و رصد اطلاعاتی، ۲ سارق منازل را در یکی از محلات شهرستان گچساران شناسایی و دستگیر کردند و از مخفیگاه متهمان مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
 
او با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌ های اولیه به ۲۶ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند اضافه کرد: سارقان به مرجع قضایی معرفی و راهی زندان شدند و با هماهنگی با مرجع قضایی اموال مسروقه به صاحبان آنان تحویل داده شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۱۹:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دستگیری سارقین اهمیت چندانی نداره چون نه تنها الان دیگه پول، طلا و ارز سرقت میکند که فوری خرجش میکنند و چیزی برای خسارت دادن ندارند بلکه مشکلات روحی روانی ناشی از ورود سارقین بسیار مهمتره که هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بدون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه