سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد چتر حمایتی و زمینه اشتغال برای خانواده زندانیان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  محمدحسین خسروی سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: ضمن بازدید از منزل زندانی محبوس سراوان که خانواده وی ساکن در زاهدان بودند گفت: توجه به سیره ائمه اطهار بویژه زندگی مولی الموحدان، امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام یکی از بهترین راه‌های خودسازی و خداشناسی است.

او با بیان اینکه کمک به نیازمندان یکی از شاخصه‌های بسیار مهم در دین مبین اسلام است و باید الگوبرداری کنیم به نقش مهم مددکاران و نهاد‌های حمایتی اشاره کرد و افزود: لحظه‌ای که فرد سرپرست خانوار به علت عدم داشتن مهارت فنی و نداشتن درآمد یا درآمد کم در مسیر افراد فرصت‌طلب و سودجو قرار می‌گیرد دچار لغزش می‌شود.

سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خانواده زندانیان به مراتب در صورتیکه مراقبت و یا حمایت نشود در معرض خطر هستند تصریح کرد: اینجاست که تکلیف انسانی بر عهده داریم تا با تدبیر و سرکشی نگذاریم افراد دیگری از اعضای خانواده آنان گرفتار آسیب‌های اجتماعی شوند.

لازم به ذکر است در ادامه این بازدید طی تماس تصویری سرپرست اداره‌کل زندان‌ها با زندان سراوان همسر، مادر همسر و فرزندان زندانی توانستند پس از ۶ ماه دوری و ریختن اشک دلتنگی با زندانی دیدار وگفت‌وگو کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار