فرماندار نهاوند گفت: ورودی‌های نهاوند از روز سه شنبه به روی خودرو‌های غیربومی بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مراد ناصری فرماندار نهاوند در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در فرمانداری نهاوند گفت: با کنترل ورودی و خروجی های نهاوند به روی خودروهای غیر نهاوندی محدودیت‌ها از روز سه‌شنبه در نهاوند برای کنترل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمع‌ها اعمال و تشدید می شود.

او ضمن گرامیداشت روز قدس و تبریک ایام پیش‌رو گفت: از تمامی ارگان‌های دولتی، سپاه، نیروی انتظامی و ادارات جهت همکاری و همراهی ستاد مقابله باکرونا سپاسگزاریم.

او افزود:اعمال و تشدید محدودیت‌ها از روز سه‌شنبه در نهاوند جهت کنترل شیوع ویروس و عدم برگزاری تجمع‌ها در مبادی ورودی و خروجی در کنترل راهنمایی و رانندگی  است و هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به جز پلاک‌های غیربومی با بیمه نهاوند اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

فرماندار نهاوند بیان کرد: پیک چهارم را با لطف خدا و همت همکاران و مردم پشت سر گذاشتیم همچنین بازرسی و سرکشی کامل از ادارات جهت رعایت کردن شیوه نامه های  بهداشتی از دیگر کارهای ستاد بوده است.

ناصری اضافه کرد: تشکیل کمیته‌های بازرسی، نظارت و ساماندهی بازار، اصناف، ادارات و  برگزارنشدن مراسم‌ عزا و عروسی توسط شهرداری با نظارت و جدیت بیشتری برای ساماندهی و مدیریت خیابان قیصریه که تجمع بیشتر مردمی را دارد انجام می شود.

او افزود: اگر جدیت در نظارت نباشد، با توجه به ناپرهیزی برخی از مردم در برگزاری مراسم‌ و تجمع‌ها، نخستین شهرستان جهت ورود به پیک بعدی خواهیم بود.

فرماندار نهاوند در پایان از کمیته اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه شهرستان، جهت همراهی ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.