رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی با توجه به شرایط کرونایی و افزایش نسبی دما در این شهرستان تشدید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمدرضا ترابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: واحدهای صنفی به ویژه عرضه کنندگان مواد غذایی توسط تیم های بهداشتی و سایر دستگاه ها برای پیشگیری از انتقال ویروسکرونا و سایر بیماری ها با دقت زیر رصد بهداشتی قرار گرفته اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: طی یک ماه گذشته  به بیش از ۳۳۹ مورد شکایت بهداشتی مردم از واحدهای صنفی توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت این شهرستان رسیدگی شد.

ترابی گفت: تیم سلامت این شهرستان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی پنج هزار و ۶۶۰ بار از واحدهای صنفی فردیس  بازدید کرد که در جریان این بازرسی ها ۳۳ واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی معرفی  و ۳۳۰ مورد اخطار دریافت کردند.

او افزود: تعداد ۱۲ مورد تاسیسات آب و فاضلاب ، ۷۰ مورد نمونه برداری مواد غذایی ، نمونه برداری آب  ۹۰ مورد و یک هزار و ۶۵۲ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی  طی یک ماه گذشه در این شهرستان  انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: چهار هزار و ۷۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد طی یک ماه گذشته  در سطح واحدهای صنفی این شهرستان جمع آوری و معدوم شد.

ترابی افزود: ۷۴ مورد مراکز بهداشتی درمانی و مطب و آزمایشگاه ، ۲۴ گشت نظارتی و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها  و ۲۵۵ مورد یدسنجی در نمک های خوراکی از دیگر اقدامات انجام شده است.

او افزود: هفت مورد بازدید زندان  و مراکز نظامی ، پارک و ورزشگاه ها ۳۲ مورد و ۱۵۲ مورد از مراکز بازدید مراکز اموزشی توسط واحد بهداشت شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.