مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین تا ۱۰ خردادماه تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آخرین مهلت ارسال آثار در قالب‌های سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئو‌های خبری به هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین ۱۰ خردادماه است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: پس از ارزیابی آثار توسط هیات انتخاب و داوری، برگزیدگان بخش‌های مختلف ۱۹ خردادماه معرفی و تجلیل خواهند شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین با اشاره به بخش‌های جشنواره، تصریح کرد: سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئو‌های خبری از بخش‌های این جشنواره است.

وی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره باید به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه و برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند یا می‌توانند به صورت چاپ شده به دبیرخانه تحویل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: آثار ارسالی باید از تاریخ اول فروردین ۹۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشر شده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.