اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارش‌های پرحجم و وقوع سیلاب در ۱۷ شهرستان استان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون مه گرفتگی در جاده‌های سبزوار - شاهرود و درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، موجب کاهش دید افقی در این مسیر‌ها شده است.

او ترافیک در جاده‌های خراسان رضوی را به صورت عادی و روان توصیف کرد و افزود: بارش باران در مسیر سبزوار- شاهرود موجب لغزندگی سطح جاده در این مسیر شریانی شده است.

همچنین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارش‌های پرحجم و وقوع سیلاب در ۱۷ شهرستان در این هفته هشدار داد.

بر این اساس وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق طی امروز و فردا در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ، افزایش شدت وزش باد در مناطق بادخیز و وزش باد شدید توأم با گرد وخاک با احتمال بروز خسارت، وقوع سیلاب، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، همچنین ایجاد رواناب و آبگرفتگی پیش‌بینی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه به عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه‌های فصلی و همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و عدم صعود به ارتفاعات تاکید کرده است.

انتهای پیام/ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.