حدود ۴۰ نفر از بیماران متقاضی واکسن کرونا بدون هماهنگی به جای حضور در مرکز بهداشت وطب صنعتی به کلینیک‌های تخصصی بیمارستان نفت مراجعه کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید حسن موسوی معاونت بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت: حدود ۴۰ نفر از بیماران متقاضی واکسن کرونا بدون هماهنگی به جای حضور در مرکز بهداشت وطب صنعتی به کلینیک‌های تخصصی بیمارستان نفت مراجعه کرده بودند و چون کلینیک برای انجام واکسیناسیون آمادگی و برنامه‌ای نداشت و مراجعه بدون هماهنگی صورت پذیرفته بود، ازدحام ایجاد شد.  

او بیان داشت: لحظاتی بعد از شکل گیری تجمع با حضور مسئولان و پزشک مربوطه، مشکل به‌وجود آمده ساماندهی و با غربالگری اولیه بیماران، جمعیت نظم داده شد.

موسوی در ادامه با بیان اینکه واکسیناسیون ۶۹ نفر از بیماران مبتلا به سرطان تا ساعت یک بعد از ظهر انجام شد، افزود: روز پنجشنبه ۹۰ نفر از بیماران مبتلا به سرطان براین اساس فراخوان شدند که در آن تاریخ تنها ۲۷ نفر مراجعه کردند.

معاونت بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ادامه داد: از تاریخ پنج شنبه ۹ اردیبهشت ماه واکسیناسیون بیماران مبتلا به سرطان درمراکز بهداشتی نفت آغاز شد و در طول این مدت کلیه بیماران مبتلا به سرطان با کارت ملی، به نوبت و با مشورت پزشک مستقر در فضایی خارج از محیط بیمارستان واکسینه شدند و بر اساس الگویی برنامه ریزی شده طی چند مرحله، بدون ازدحام و بر اساس پیامک، نوبت دهی انجام می‌شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.