سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره بازی این تیم برابر مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی  این تیم برابر  مس رفسنجان اظهار کرد: در ابتدا روز قدس را تبریک می‌گویم، چون روز همه مسلمانان است و باید آن را گرامی بداریم. این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مس تیم خوبی را مهیا کرده است.

او ادامه داد: من بعد از ۱۲ - ۱۳ سال به کرمان برگشتم. به طور حتم فردا بازی سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود. تیم مس قابل احترام و منسجم است. علاوه بر این، می‌دانیم چه خواسته‌ای از بازی فردا داریم. فردا یک بازی پرتنشی خواهد بود. هر ۲ تیم به ویژه ما نیاز مبرم به ۳ امتیاز داریم و برای به دست آوردن امتیاز کامل این بازی مجبوریم که بجنگیم.

الهامی تصریح کرد: شرایط نساجی مثل سایر تیم‌ها است. ما کیفیت خوبی ارائه کرده‌ایم و فقط به پرسپولیس و سپاهان باختیم. فکر می‌کنم فردا مردم یک بازی خوب را تماشا خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره غایبان این تیم گفت: بازیکنان نساجی اگر ۱۱ نفر هم باشند، باید برای برد بازی کنند، چون راه دیگری نداریم.

الهامی بیان کرد: نمی‌دانم چرا باید ساعت ۸:۴۵ بازی کنیم. چه فرقی می‌کند که مثلاً ساعت ۹ بازی کنیم؟ از سازمان لیگ می‌خواهیم که بازی‌ها همزمان باشند.

او ادامه داد: اگر ذوب‌آهن اول با پرسپولیس و سپس با استقلال و بعد از آن با گل‌گهر بازی می‌کرد، به طور حتم به این تیم فشار می‌آمد. اما یک بازی را عقب انداختند، در حالی که ذوب‌آهن می‌توانست جلوی پرسپولیس و همچنین استقلال مصدوم و محروم داشته باشد.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد:  فکر می‌کنم سازمان لیگ کمی نسبت به ما کم لطفی کرده است. خواهش می‌کنم که تیم‌ها همزمان بازی کنند.   سایپا پارسال با تفاضل گل در لیگ ماند.

الهامی درباره شرایط مس رفسنجان گفت: مس از چیزی که همه انتظار داشتند، فراتر بوده و این به درایت مدیریت این باشگاه برمی‌گردد. این مسئله نشان می‌دهد که مدیریت چقدر مهم است. همه دیدند که مس چقدر باکیفیت بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار