سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به برنامه بازی‌های لیگ برتر و زمان بازی این تیم برابر تیم مس رفسنجان معترض است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره روند برنامه‌ریزی بازی‌های پیش‌ روی لیگ برتر اظهار کرد: همان‌طور که در روز‌های گذشته هم گفتم، رقابت در پایین جدول بسیار نزدیک و حساس است. می‌دانیم که با توجه به شرایط کرونایی، بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا، کار سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی سخت است، اما باید به باشگاه نساجی حق داد؛ چند هفته است که بازی‌های ما زودتر از بازی‌های رقبا برگزار می‌شود که  به این مسئله اعتراض داریم. درحال حاضر فاصله تعداد بازی‌های ما با تیم‌های رقیب با توجه به برگزاری بازی آینده‌مان مقابل مس رفسنجان، به عدد ۲ می‌رسد.

او افزود: علی‌رغم تعداد هواداران زیاد و ریشه‌دار بودن نساجی، نمی‌خواهیم نگاه سازمان لیگ به ما مهربانانه باشد، اما انتطار داریم برخوردشان با ما عادلانه باشد. نساجی به لحاظ هواداری جزو ۵ تیم اول لیگ است و مردم شمال نسبت به این تیم تعصب دارند. نباید حق مردم نادیده گرفته شود.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: ما در صورتی با مس رفسنجان روز ۱۸ اردیبهشت بازی خواهیم کرد که بازی ذوب‌آهن و استقلال با بازی ما همزمان باشد و بازی عقب‌افتاده ذوب‌آهن نیز تا شروع هفته بیست‌وسوم برگزار شود تا ما به لحاظ تعداد بازی، با تیم‌های رقیب برابر شویم.

الهامی با اشاره به  اینکه انتظار ما از سازمان لیگ معقول است و چیز زیادی مطالبه نکردیم، بیان کرد: اینکه بازی استقلال و ذوب‌آهن به‌خاطر بازی پرسپولیس ۲ روز عقب افتاده، گناه ما چیست؟ بازی ما با مس رفسنجان روز  شنبه هجدهم و یا یکشنبه نوزدهم اردیبهشت  برگزار شود، هیچ فرقی نمی‌کند، لذا تقاضا داریم بازی ما هم به روز یکشنبه تغییر زمان یابد تا به‌طور همزمان با بازی ذوب‌آهن و استقلال برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار