نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آزاد سازی قدس، امروز در حقیقت به‌معنای نابودی استکبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا جایگزین خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد شده است، اظهار داشت: در صورت موفقیت مسلمانان برای آزادسازی قدس و بیرون راندن صهیونیست‌ها  پایه‌های استکبار و نابودی مستکبران سرنگون می شود.

او افزود: نباید به مساله قدس ساده نگاه کرد، زیرا مبارزه با صهیونیست‌ها، جهاد علیه ظلم استکباری است.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام ادامه این جهاد و مقاومت در این راه را ضروری اعلام و تصریح کرد: مقاومت به‌زودی پیروز می‌شود و به آرمان‌های بلند اسلامی می‌رسد.

او با اشاره به مطرح بودن فلسطین به‌عنوان یک کشور اسلامی و مردم فلسطین به‌عنوان یک مجموعه مسلمان و لزوم تقویت فلسطینی‌ها یادآور شد: بحث فلسطین باید به یک مساله انسانی تبدیل شود و وجدان جهان بشری نسبت به این معنا مخدوش شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به نزدیک بودن برگزاری انتخابات اظهار داشت: براساس تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مردم حضور گسترده و پُرشور در صحنه انتخابات و پای صندوق‌های رای داشته باشند.

او گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند و پیوند اجتماعی و حضور یکایک مردم در عرصه‌های مختلف و مشارکت آنان در سرنوشت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: موفقیت مسوولان نیازمند پشتوانه قوی مردمی است و این پشتوانه‌های مردمی در انتخابات نمایان و باعث اقتدار مسوولان نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی می‌شود.

او ادامه داد: نگام مردم ایران به انتخابات، تکلیف‌محور است و به نظام اسلامی رای می‌دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: متاسفانه فضا‌های مجازی ما مسموم و با کمال تاسف در اختیار دشمن است.

او یادآور شد: برای جلوگیری از بهره‌برداری و سوءاستفاده دشمن از فضای مجازی، باید تولید محتوای کمی و کیفی ارتقاء یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اظهار داشت: مسئولان پیام‌رسانی‌های داخلی را تقویت کنند و مردم نیز به‌جای استفاده از پیام‌رسانی‌های خارجی و بیگانه به رونق پیام‌رسان‌های داخلی کمک کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار