فریدون همتی استاندار هرمزگان در بیانیه‌ای روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی استاندار هرمزگان در بیانیه‌ای روز جهانی قدس را گرامی داشت و بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا رهایی قدس شریف تاکید کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های غاصب، از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

ملت ایران اسلامی حامی فلسطین و پرچمدار مبارزه با رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و محور مقاومت در برابر این رژیم بوده و پای این آرمان الهی خود ایستاده است.

جمهوری اسلامی ایران همواره منادی وحدت و انسجام مسلمین و پیشگام دفاع از مردم فلسطین بوده است و روز جهانی قدس که برای آزادی خواهان جهان الهام بخش بوده به سرمنشایی برای وحدت و انسجام مسلمانان در دفاع از قدس شریف تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، از مردم شریف هرمزگان می‌خواهم با استفاده از امکانات موجود فضای مجازی، حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف اعلام کنند تا موجب دلگرمی بیشتر این ملت مظلوم در مبارزه علیه صهیونیست‌ها شوند و به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.