مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: تا کنون ۱۵معلم این استان به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان باخته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سالار قاسمی،  مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به تلاش و سخت‌کوشی معلمان در عرصه تعلیم و تربیت در شرایط سخت شیوع کرونا گفت: تا کنون ۱۵معلم این استان به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان باخته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه معلمان گمنامانی هستند که از اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون در عرصه تعلیم و تربیت بدون هیاهو، کار خود را انجام و برخی از آنان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: تا کنون ۱۵معلم این استان به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان باخته اند.

قاسمی گفت:  در این شرایط خاص کرونایی معلمان جلوه‌ای از ایثار، فداکاری و شکوه را در کشور رقم زدند که معلمان استان البرز از این امر مستثنی نبودند.

او افزود: معلمان البرز با تلاش و کوشش خود در بستر فضای مجازی علی‌رغم تمام سختی‌ها به خوبی مفاهیم و محتوای دروس را به دانش آموزان انتقال دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت:  امسال به دلیل وضعیت قرمز کرونایی استان نتوانستیم به نحو شایسته‌ای از معلمان قدردانی کنیم اما توانمندی، ایثارگری و تلاش آنها به منظور تعلیم و تربیت دانش آموزان ما بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

قاسمی گفت:  معلم البرزی که با هزینه شخصی ۸۰ میلیون تومان برای محصلان کم برخوردار هزینه کرد تا تلفن همراه و شبکه ی شاد داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی-یک بازنشسته
۰۳:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
"قاسمی گفت: معلم البرزی که با هزینه شخصی ۸۰ میلیون تومان برای محصلان کم برخوردار هزینه کرد تا تلفن همراه و شبکه ی شاد داشته باشند." خوب شما این وسط چه نقشی داشتید ؟ کاری که وظیفه دولت و آموزش وپرورش بوده یک معلم انجام داده که اینکار باید باعث شرمساری شما باشد ونه اینکه با پررویی وبا افتخار از آن یاد کنید