مراسم احیای لیالی قدر در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در کنارک برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا ،ویژه برنامه‌های مراسم احیا لیالی پر فیض قدر درسطح منطقه سوم با توجه به مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا درشب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در جوار شهید گمنام شهرک شهید مولایی ودیگر کوی های سازمانی بارعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 مراسم معنوی شب‌های قدر ، با تلاوت قرآن کریم توسّط قاریان منطقه آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت برپا شد.

همچنین دراین مراسم معنوی حجت الاسلام عبداللهی مسئول ونماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هم درسخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای ناوچه کنارک ،به فضائل وعظمت شب‌های قدر پرداخت وخاطر نشان کرد: باید بطور خاص دراین شبها به خود نگاه ویژه کردکه طی یکسال گذشته تاکنون چه کرده ایم وبا کوله باری از گناه و معصیت چه باید کرد که بهترین راه ونشانه دل سپردن به درگاه ایزد منان وتمسک به اهل بیت عصمت و طهارت است که چراغ ومصباح را به ما نشان داده اند واز فرصت این شب‌های قدر واحیا باید به نحو شایسته بهره برد.

اوج شکوه وجلوه های مناجات دریادلان منطقه سوم نبوت نداجا در لیالی قدر

او  با بیان این که همه ما یک شروع و یک پایان داریم افزود: هیچ کدام هم نمی‌دانیم چه قدر از عمرمان باقی است؟ کجا و چگونه از دنیا می‌رویم؟ لذا حواس ما جمع باشد که پایان نیک داشته باشیم و دعای یازدهم صحیفه سجادیه هم دعایی برای عاقبت به خیری است.

حجت الاسلام عبداللهی درپایان با تاکید بر قدردانی از نعمات خداوند خاطر نشان کرد ؛از دیگر کارها برای عاقبت به خیری که امام صادق(ع) به آن اشاره فرمود این است که به حلم خدا مغرور نشویم و هر کسی که به طریقی یاد اهل بیت(ع) می‌کند را احترام کنیم.

مؤمنین خداجو منطقه سوم همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در اماکن مذهبی ، به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السّلام می‌پردازند که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا این ویژه برنامه‌ها در فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزارشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار