با این قابلیت توئیتر دیگر دغدغه سایز عکس نداشته باشید

در به روزرسانی جدید توئیتر، این پلتفرم قابلیت کاربردی سایز شدن عکس‌ها در قسمت تایملاین را در اختیار کاربران قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از نیوز 18؛  شبکه اجتماعی توئیتر در نسخه به روز شده خود، قابلیت تازه‌ای را به این پلتفرم اضافه کرده و کار کاربران برای بارگذاری عکس‌های خود را راحت کرده است. توئیتر که در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پس از انتشار پستی با محتوای عکس، آن را کراپ شده برای مخاطب نمایش می‌داد، حال در نسخه جدید خود این مشکل را رفع کرده و عکس را با سایز اصلی آن نشان می‌دهد. این قابلیت جدید در جهان به سرعت در حال گسترش است و به نظر می‌رسد که اضافه شدن آن به توئیتر، این شبکه اجتماعی را به جایگاه بالاتری از محبوبیت برساند.


بیشتر بخوانید


به گفته میکرو وبلاگ‌نویس این پلتفرم، قابلیت نمایش عکس در سایز اصلی اکنون در دسترس همگان قرار دارد. کاربران هندی نیز برای بهره‌مندی از آن لازم است از وجود نسخه جدید توئیتر در تلفن‌های همراه خود اطمینان حاصل کنند. همچنین این شبکه اجتماعی در حال توسعه Spaces (اتاق گفت‌وگوی مبتنی بر صدا) برای کاربران هندی است که برای بهره‌وری هرچه تمام از این پلتفرم عرضه شود.

گفتنی است؛  Twitter Spaces قابلیتی است که برای هر دوسیستم عامل اندروید و  iOS قابل استفاده است چیزی که برخلاف کلاب هاوس با وجود تمام محبوبیت‌هایی که پیدا کرد، تنها برای کاربران iOS فعال بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.