یک تیر و چند نشان توئیتر با خرید وب سرویس اسکرول

شرکت توئیتر سرویس اسکرول را خریداری می‌کند تا سرویس اشتراکی آینده خود را راه اندازی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، برنامه‌های توئیتر برای یک سرویس اشتراک به آرامی مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل، توئیتر وب سرویس اسکرول (Scroll) را خریداری کرده است، استارتاپی که با ناشران همکاری می‌کند و به خوانندگان اجازه می‌دهد تا محتوا‌ها را بدون تبلیغ مشاهده کنند.

سرویس اسکرول می‌تواند نقش مهمی در برنامه‌های اشتراکی آینده توئیتر داشته باشد. این شرکت به طور دقیق چگونگی کارکرد چنین خدماتی را توضیح نداده است، اما قبلاً نشان داده است که پلتفرم خبرنامه Revue، که اوایل سال جاری میلادی خریداری کرده است، نیز به شدت دارای ویژگی خواهد بود. اسکرول، که در حال حاضر با نشریاتی مانند Vox، Rolling Stone، BuzzFeed و تعدادی از مقالات محلی همکاری دارد، می‌تواند به شروع این برنامه‌ها کمک کند.

برنامه های آینده توئیتر برای سرویس های اشتراکی

توئیتر در قالب یک پست وبلاگی اعلام کرد: "ما می‌خواهیم آنچه را که آن‌ها ساخته اند، دوباره تجسم کنیم تا یک تجربه خواندن یکپارچه را به مخاطبان وفادار ما ارائه دهد و به ناشران اجازه دهیم محتوای تمیزتری را ارائه دهند تا بتوانند درآمد بیشتری نسبت به مدل‌های تجاری امروز داشته باشند. به عنوان یک مشترک توئیتر، با این برنامه می‌توانید مقاله‌ها را از رسانه خبری مورد علاقه خود یا خبرنامه Revue بخوانید، بخشی از حق اشتراک شما هم به ناشران و نویسندگان محتوا می‌رسد. "

یک تیر و چند نشان توئیتر با خرید وب سرویس اسکرول

همچنین خرید اسکرول از سوی توئیتر به معنی مالکیت یک برنامه خبری محبوب دیگر به نام Nuzzel است. البته صاحبان آن گفتند که این برنامه در خرید اسکرول گنجانده نشده است و این هفته قرارداد آن بسته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.