شرط فعال شدن چت روم صوتی توئیتر و کسب درآمد از آن

چت روم صوتی توئیتر اکنون برای هر کسی که بیش از ۶۰۰ دنبال کننده دارد، فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، توئیتر روز دوشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که ویژگی چت روم صوتی این شرکت یعنی Spaces برای تمام کاربرانی که حداقل ۶۰۰ دنبال کننده دارند، در دسترس است.

سرویس Spaces توئیتر یک ویژگی جدید و فقط صوتی است که به میزبان اجازه می‌دهد گپ صوتی را با سایر کاربران توئیتر شروع کند. اعضای مخاطب می‌توانند به مکالمه گوش فرا دهند یا در آن تعامل کنند.

کسب درآمد از سرویس Spaces توئیتر

البته توئیتر از افزودن ویژگی‌های جدید به Spaces خبر می‌دهد. شاخص‌ترین آن‌ها "Ticketed Spaces" است که به میزبانان در Space اجازه می‌دهد با پرداخت هزینه‌ای، از فضا‌های خود کسب درآمد کنند. البته گروه محدودی از کاربران در ماه‌های آینده می‌توانند این ویژگی را آزمایش کنند. همچنین می‌توانید در این فضا، یادآوری‌ها را برای آینده تنظیم کرده و زمان بندی کنید. Spaces با میزبانی مشترک، زیرنویس زنده بهتر و دسترسی بهتر در آینده از طریق آیکون نمایه در فید توئیتر قابل دسترس است.

ویژگی چت روم صوتی توئیتر به لطف محبوبیت بسیار زیاد کلاب هاوس، (که یک برنامه گفت‌وگوی صوتی عمومی با سایر کاربران است و به مخاطبان اجازه گوش دادن به صوت زنده را می‌دهد) به وجود آمد.

شرط فعال شدن چت روم صوتی توئیتر و کسب درآمد از آن

کلاب هاوس محبوبیت خود را در اواسط همه گیری به دست آورد، زیرا بسیاری در قرنطینه بودند و اوقات خود را در خانه می‌گذراندند. این چیزی است که توئیتر در مورد Spaces می‌گوید: " شما همیشه مردم را برای توئیت‌های آن‌ها دنبال کرده اید، اکنون Spaces به شما امکان می‌دهد صدای آن‌ها را هم بشنوید و درباره مهمترین موارد و آنچه اکنون اتفاق می‌افتد، به صورت زنده صحبت کنید. "

فضا‌های در حال انجام در بالای خوراک شما با حباب بنفش، در میان ناوگان توئیتر ظاهر می‌شوند. برای ایجاد گپ صوتی، روی دکمه Tweet و نماد Spaces ضربه بزنید. اگر نماد را نمی‌بینید، ممکن است ویژگی Spaces هنوز در دسترس شما نباشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار